Pepco, ki ima več kot tisoč trgovin na Češkem, Madžarskem, Poljskem, Slovaškem in v Romuniji, bo letos jeseni vstopil tudi v Slovenijo. Prve trgovine bodo odprli septembra v Celju, Domžalah, Mariboru, Novem mestu in na Ptuju. V začetku aprila so odprli tudi prve tri trgovine na Hrvaškem.
Največ prodajo oblačil za otroke do 14. leta, prodajajo pa tudi otroška, ženska in moška oblačila, spodnje perilo, nakit, igrače, opremo za dom, dekorativne izdelke, gospodinjski tekstil in podobno. Pepco vstopa v segment, kjer je že zdaj precej ponudbe. Tu je veriga Mana v lasti celjskega Metroja z 82 trgovinami, veriga NKD s 54 trgovinami, tekmeca sta tudi Kik in Tedi.
Trgovine bodo odpirali v mestih z več kot deset tisoč prebivalci. V prvem letu jih bodo odprli 18, do leta 2020 jih načrtujejo odpreti skupaj 43. Franšiznih trgovin ne načrtujejo. Trenutno iščejo nepremičnine v velikosti 450 kvadratnih metrov. Poleti bodo začeli zaposlovati prve sodelavce, načrt je zaposliti skupaj več kot 250 ljudi.
Pepco, ki skupaj zaposlujejo devet tisoč ljudi, je blagovna znamka podjetja Pepkor, južnoafriške investicijske družbe, ki je bila priključena k Steinhoff International Holdings Limited. Ta kotira na frankfurtski borzi. V skupini je približno 120 tisoč zaposlenih, skupaj imajo več kot 11 tisoč trgovin. So lastniki več kot 40 trgovinskih blagovnih znamk, med drugim Kiko in Emmezeto.