Manager

V Sloveniji od včeraj deluje nov mobilni ponudnik HoT mobil

Izpostavljamo

FINANCE
Manager
Lestvica TOP 101: To so najboljši med največjimi in tako meljejo inflacijo
Manager
TOP 101
ManagerJure Ugovšek Lestvica TOP 101: To so najboljši med največjimi in tako meljejo inflacijo 1

Predstavljamo celosten pregled največjih slovenskih skupin in družb ter najboljših med njimi.

FINANCE
Manager
To je lestvica 100 najboljših in največjih slovenskih podjetij
Manager
MANAGER: TOP 101
ManagerJure Ugovšek To je lestvica 100 najboljših in največjih slovenskih podjetij 5

Sestavili smo lestvici največjih slovenskih podjetij in najboljših med njimi.

Avtor
11.05.2017 20:30
Čas branja: 1 min
V Sloveniji od včeraj deluje nov mobilni ponudnik HoT mobil
Hot mobil se želi postaviti ob bok največjim mobilnim operaterjem.

Včeraj je na slovenskem telekomunikacijskem trgu zaživel še en ponudnik mobilnih storitev, družba HoT mobil. Gre za avstrijskega operaterja Ventocom, ki bo deloval pod blagovno znamko HoT - Hofer Telekom, ki mu jo je zagotovil diskontni trgovec Hofer.

Izvršna direktorica podjetja HoT mobil Eva Aljančič, sicer nekdanja direktorica prodaje in marketinga v družbi Simobil, ki se po novem imenuje A1 Slovenija, zatrjuje, da želijo biti resen operater na trgu. »Naša želja ni biti nišni operater, ampak se želimo postaviti ob bok največjim mobilnim operaterjem.«

V omrežju A1 Slovenija bo HoT mobil tudi gostoval. Lastnega omrežja namreč nima, ampak je tako imenovani virtualni mobilni operater oziroma ponudnik storitev mobilne telefonije. Storitve bodo ponujali na spletni strani [www.hot.si] ter v Hoferjevih poslovalnicah, ki jih je v Sloveniji trenutno 82.

Kot svoje prednosti v primerjavi s tekmeci na trgu v HoT mobilu poudarjajo najnižje tarife za klice, sporočila in prenos podatkov, preprosto in pregledno ponudbo brez skritih stroškov ter zavezo, da ne bodo višali cen.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
PA
Novice
(intervju) »Svoje delo lahko vidim v približno 30 državah in tudi to je precej  ‘kul’«
Finance Akademija
NovicePoslovna akademija (intervju) »Svoje delo lahko vidim v približno 30 državah in tudi to je precej ‘kul’«

Neil Morley je marketinški strokovnjak v prav posebni vlogi. Vodi lastno svetovalno agencijo, hkrati pa je zelo vpet v delo naročnikov. Tudi Adrio Mobil je spremenil v 'tovarno vsebin'.

FINANCE
Avto
Mitsubishijev kupejevski terenec za manj kot 20 tisočakov
Avto
AvtoJanez Kovačič Mitsubishijev kupejevski terenec za manj kot 20 tisočakov 4

Mitsubishijev SUV se vozi v zelo konkurenčen razred, računa vsaj na 200 slovenskih kupcev in se postavlja z ugodno začetno ceno pod 20 tisočaki, za ta denar ponuja zmogljiv turbomotor s 120 kilovati

FINANCE
Nova revija Finance: panoge prihodnosti
PRO
Finance
NOVA REVIJA FINANCE
Finance PRO Nova revija Finance: panoge prihodnosti (PRO)

Vabljeni v zakulisje šestih prepletenih panog prihodnosti

PA
Novice
Kako se danes in kako se bodo jutri dosegali dobiček, rast, razvoj?
Finance Akademija
NovicePoslovna akademija Kako se danes in kako se bodo jutri dosegali dobiček, rast, razvoj?

V teku so priprave programa za 23. Slovensko marketinško konferenco, ki bo 29. in 30. maja v Portorožu.

FINANCE
Kdo so današnje prevzemne tarče in kaj bo naprodaj v prihodnje?
Finance
Jure Ugovšek Kdo so današnje prevzemne tarče in kaj bo naprodaj v prihodnje?

Nizke obrestne mere in optimizem v gospodarstvu bodo poganjali prevzemno aktivnost

FINANCE
Mobilne storitve pred počitnicami: Česa lahko koristite več kot lani in kje bodite posebej pazljivi
Finance
Tanja Smrekar Mobilne storitve pred počitnicami: Česa lahko koristite več kot lani in kje bodite posebej pazljivi

Po EU lahko porabite več podatkov kot lani, posebej pa bodite pazljivi, če prečkate mejo ali vas "preklopi" v omrežje držav, ki niso članice EU

FINANCE
IKT
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
IKT
SPLETNO POSLOVANJE
IKTFinance PRO Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!

Z izborom želimo ozaveščati o pomenu in koristih digitalizacije medpodjetniškega poslovanja ter predstaviti slovenske dobre prakse spletnega poslovanja na področju B2B