Ameriški spletni trgovec Amazon od prejšnjega tedna uporabnikom v Nemčiji ponuja možnost spletnega nakupa špecerije. Za zdaj lahko sveža živila, denimo kruh, mleko, meso, zelenjavo, sadje …, prek spleta kupijo naročniki storitve Amazon Prime v nekaterih delih nemške prestolnice Berlin in bližnjega Potsdama. Storitev, ki so jo poimenovali Amazon Fresh, uporabniki zanjo na mesec plačajo slabih deset evrov naročnine, bodo glede na odzive kupcev razširili še v druge dele obeh mest.
Skupaj je kupcem, pri Amazonu stavijo zlasti na mlajšo generacijo, na voljo približno 85 tisoč različnih prehranskih izdelkov, navajajo v družbi. Za dostavo špecerije iz 25 trgovin, minimalna vrednost nakupa je 40 evrov, skrbi nemška pošta Deutsche Post DHL.
Nemci živila sicer najraje kupujejo v trgovinah, kot sta Aldi in Lidl, s katerimi je država na gosto prepredena. Prek spleta za zdaj opravijo le odstotek vseh nakupov prehranskih izdelkov. Po ocenah se bo zaradi nove Amazonove storitve ta delež do leta 2020 povečal na tri odstotke.
Klasični trgovci se na novo Amazonovo storitev, ki jo je ta napovedoval že dlje časa, niso odzvali. Izjema je le druga največja nemška trgovska veriga Rewe, ki pospešeno vlaga v spletno trgovino in spletnim kupcem špecerijo dostavlja naslednji dan.
Spletni nakup špecerije Amazon Fresh je spletni velikan pred devetimi leti najprej uvedel v ZDA, od lani je na voljo tudi kupcem v Veliki Britaniji.