Manager

Miodrag Kostić kupil 30,5-odstotni delež Aerodroma Portorož

Izpostavljamo

FINANCE
Manager
Pogled v 2024 - gospodarske napovedi na enem mestu
Manager
ManagerRedakcija Finance Managerja Pogled v 2024 - gospodarske napovedi na enem mestu
FINANCE
Manager
TOP 101 na enem mestu
Manager
ManagerBojana Humar TOP 101 na enem mestu

Kdo je prvi med največjimi in najboljšimi, kdo je presenečenje med novinci, kdo je z devetimi zaposlenimi ustvaril 80 milijonov dobička, kdo bo letos vlagal in zaposloval, kdo je skopal največjo luknjo …

25.05.2017 22:30
Čas branja: 1 min
Miodrag Kostić kupil 30,5-odstotni delež Aerodroma Portorož
Srbski poslovnež Miodrag Kostić z nakupom 30,5-odstotnega deleža Aerodroma Portorož krepi svojo vlogo v portoroškem turizmu, ki bi ga spremenil v nekakšen novi Cannes. Foto: Aleš Beno

Lastnik portoroškega hotela Kempinski Palace, srbski poslovnež Miodrag Kostić, je prek družbe Hotel Palace Portorož od Fraporta Slovenija, kot se po novem imenuje družba Aerodrom Ljubljana, kupil 30,5-odstotni delež Aerodroma Portorož.

Kot se omenja že nekaj časa, se Kostić, ki velja tudi za enega najverjetnejših kandidatov za nakup Gorenjske banke, zanima za okrepitev svoje vloge v portoroškem turizmu. Lani so iz njegovega podjetja MK Group sporočili, da ima Portorož po njihovem prepričanju velikanske možnosti za nadaljnji razvoj in povečanje števila turistov. »Razvoja letališča in marine si želimo zato, da bi postal nekakšen novi Cannes. Tako si ga predstavljamo v prihodnosti,« so zapisali.

Kostič, ki je hotel Kempinski Palace od Istrabenza kupil oktobra 2015, naj bi si že nekaj časa prizadeval dobiti tudi kompleks Kempinski Adriatic Savudrija na hrvaški strani Piranskega zaliva. Omenja se tudi kot interesent za prevzem hotelov družbe Istrabenz Turizem in še nekaterih drugih turističnih naložb, povezanih s Portorožem.

Da si želi prevzeti Aerodrom Portorož, je Kostić že nakazal. Da želi Aerodrom Ljubljana oziroma po novem Fraport Slovenija izstopiti iz lastništva Aerodroma Portorož, pa se je v medijih omenjalo že nekaj časa. Podobne želje naj bi imeli tudi v Luki Koper. Preostali lastniki Aerodroma Portorož so še občina Piran (28,8 odstotka), Istrabenz in Luka Koper (po 15,2 odstotka) in CPK (10,3 odstotka).

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Finančnik ACH od NLB kupil 13 odstotkov Istrabenza
FINANCE
Slovenski hoteli dobivajo nove zvezdice. Kaj to pomeni za slovenski turizem?
Finance
Teja Grapulin Slovenski hoteli dobivajo nove zvezdice. Kaj to pomeni za slovenski turizem?

Slovenija je vstopila v sistem dodeljevanja zvezdic Hotelstars, v katerega je vključenih še 16 drugih evropskih držav. Kaj se bo spremenilo za slovenske hotele in v kakšni kondiciji so največji igralci slovenskega turizma, so kos novim trendom v turizmu?

FINANCE
Članki
Bo Igor Bavčar prišel v zapor?
FINANCE
SODOBNO BANČNIŠTVO: Kako varno bo digitalno plačevanje
PRO
Finance
BREZPLAČNO
Finance prPRO SODOBNO BANČNIŠTVO: Kako varno bo digitalno plačevanje (PRO)

Odgovor boste našli v prilogo Sodobno bančništvo in zavarovalništvo, ki si jo lahko brezplačno prenesete s spleta

FINANCE
Pasti simpatičnega zadovoljneža
Finance
Tanja Smrekar Pasti simpatičnega zadovoljneža 6

Gradbeništvo in turizem. Oboje raste. Super. Pa smo res lahko kar zadovoljni?

FINANCE
Dražbe
Matoz in Mandarić sta si segla v roke; parcela nad Markovcem bo Mandarićeva
Dražbe
DražbeAleš Perčič Matoz in Mandarić sta si segla v roke; parcela nad Markovcem bo Mandarićeva

Odvetnik Franci Matoz in poslovnež Milan Mandarić sta sklenila sodno poravnavo glede parcele, na kateri bi koprska občina postavila panoramsko dvigalo.

FINANCE
IKT
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
IKT
SPLETNO POSLOVANJE
IKTFinance PRO Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!

Z izborom želimo ozaveščati o pomenu in koristih digitalizacije medpodjetniškega poslovanja ter predstaviti slovenske dobre prakse spletnega poslovanja na področju B2B