Personalizirane otroške knjige, ki se skrivajo pod blagovno znamko Mali junaki, so najpodjetniška ideja 2016/2017. Tokratni izbor Financ je bil že 14. po vrsti, za finaliste so glasovali tudi bralci Financ.
Zgodbe v knjigah so nastale ob pomoči avtorjev Dese Muck, Ferija Lainščka, Žige X Gombača in drugih. Naročnik na zgodbo lahko vpliva tako, da v njej določi ime in videz glavnega junaka. Prvo knjigo, ki je otroke zabavno poučila o pomenu umivanja rok, sta pobudnika projekta Mic Melanšek in Rado Daradan izdala septembra 2013. Danes je izbor zgodb, ki jih lahko naročnik personalizira, seveda večji. Med njimi denimo najdete serijo zabavno-poučnih knjig Žige X Gombača z naslovi Papa duda, Kahlica je zakon in Lahko noč, bavbav.
Ko knjiga enkrat nastane, so možnosti personalizacije neomejene, pravijo v podjetju in dodajajo, da njihove knjige bere že več kot 30 tisoč otrok, tudi v tujini.
Lanskega avgusta so se Mali junaki predstavili tudi na nemškem, avstrijskem in švicarskem trgu pod imenom Hurra Helden. Dva meseca za tem pa so z imenom Urrà Eroi vstopili še na italijanski trg. Prodaja na nemškem trgu je presegla vsa njihova pričakovanja, je že decembra lani povedal Mic Melanšek. Pričakovali so, da bodo v prvih nekaj mesecih prodali od 300 do 500 knjig na mesec. Po nekaj dneh pa se je pokazalo, da toliko knjig prodajo vsak dan.