Časnik Finance je na Konferenci slovenskih izvoznikov tretjič podelil nagrado zmagovalec slovenskega izvoza. S svojimi izvoznimi dosežki je strokovno komisijo najbolj prepričal novomeški proizvajalec počitniških prikolic, avtodomov in vanov Adria Mobil.
Poleg izvoznih dosežkov družbe v minulem letu so strokovno komisijo prepričali še moč blagovne znamke Adria, ki se uvršča med tri največje in najpomembnejše blagovne znamke vozil za prosti čas v Evropi, krepka rast podjetja – družba je lani prihodke povečala kar za 23 odstotkov, na 322 milijonov evrov – in visoka dodana vrednost na zaposlenega, ki presega 70 tisoč evrov. Pa tudi dejstvo, da je Adrii Mobilu kljub negotovosti, ki so jo v družbi občutili zaradi finančnih težav lastnika (holdinga ACH oziroma družbe Protej) ter različnih scenarijev glede privatizacije, uspelo rasti in se razvijati.
Lani je Adria Mobil tržni delež na krepko rastočem evropskem trgu vozil za prosti čas s 6,4 odstotka povečala na 6,5 odstotka. Skupaj je lani prodala 11.840 počitniških vozil. Za letos v družbi napovedujejo nadgradnjo lanskega rezultata.
Poleg Adrie Mobila so peterico finalistov za nagrado zmagovalec slovenskega izvoza sestavljali še ponudnik programskih rešitev Comtrade, proizvajalec medicinskih laserskih naprav Fotona, proizvajalec izdelkov iz aluminija Impol in proizvajalec energetskih transformatorjev Kolektor Etra.