Berlinsko podjetje Delivery Hero, ki ponuja spletno platformo za naročila hrane iz več kot 150 tisoč restavracij v 40 državah, se pripravlja na prvo prodajo delnic na borzi. Po pričakovanjih bi utegnilo pri tem doseči vrednost štiri milijarde evrov, poroča agencija Reuters.
Leta 2011 ustanovljeno podjetje z že več kot šest tisoč zaposlenimi sodi v okvir nemške investicijske skupine Rocket Internet, valilnice start-upov, znane predvsem po tem, da uspešno kopira modele uspešnih mladih tehnoloških podjetij, zlasti ameriških. Tudi platforme za dostavo hrane so v zadnjih letih po svetu vroč biznis, pred podjetjem Delivery Hero so šli v zadnjih letih na borzo že trije, GrubHub, JustEat in Takeaway. Poleg »specializiranih« start-upov je ta posel zamikal tudi velike, med drugim spletnega trgovca Amazon in ponudnika prevozov Uber.
Delvery Hero za zdaj sicer še vedno dela z izgubo. Z novimi delnicami namerava zbrati 450 milijonov evrov dodatnega kapitala, s katerim se bo laže spopadal s konkurenco velikih igralcev, kot sta Amazon in Uber. Še toliko delnic pa nameravajo na borzi prodati zdajšnji lastniki in tako unovčiti dobiček od dosedanjih vlaganj.