Nemški diskontni trgovec Aldi, ki ima pri nas trgovske centre Hofer, je prejšnji konec tedna sporočil, da bo v širitev svoje mreže v ZDA do leta 2022 vložil 3,4 milijarde dolarjev (okoli tri milijarde evrov). To pomeni, da bo verigo povečal na 2.500 trgovin; zdaj ima Aldi na severnoameriškem trgu 1.600 prodajaln, je poročal Reuters. V začetku leta je napovedal, da bo okoli 1,4 milijarde evrov vložil še v prenovo kar 1.300 trgovin. To pomeni, da bo v ZDA, kamor je vstopil že leta 1976, v petih letih skupaj vložil blizu pet milijard evrov in postal tretji največji trgovec v ZDA, za Wal-Martom in Krogerjem.
Aldijevo potezo je mogoče razumeti tudi kot odgovor na napoved tekmeca, prav tako nemškega diskontnega trgovca Lidla, da letos poleti vstopi na trg ZDA. V letu dni bo po načrtih odprlo vrata sto trgovin – prve že ta mesec, ki bodo za približno tretjino večje kot tiste, ki jih imajo v Evropi.
Spopad trgovcev se kaže v cenovni vojni, česar se lahko veselijo ameriški kupci. Lidl je že napovedal, da bodo cene izdelkov v njihovih trgovinah do 50 odstotkov nižje kot pri konkurenci, pri Aldiju pa napovedujejo vsaj petino nižje cene kot v drugih diskontnih trgovinah in, tako kot Lidl, do polovico nižje, kot so cene v običajnih trgovinah.
Ameriški trgovci so se na prihod oziroma krepitev nemške konkurence že pripravili. Največji, Wal-Mart, bo tako v povrnitev položaja vodilnega med najcenejšimi trgovci vložil šest milijard dolarjev (5,3 milijarde evrov), napovedujejo v družbi. Drugi največji, Kroger, bo razširil svojo mrežo diskontnih trgovin Ruler Foods, trgovec z ekološkimi živili Whole Foods pa je lani na trg vstopil z nizkocenovnimi trgovinami 365.