Ameriški ponudnik hitre prehrane McDonald's je predčasno končal pogodbo za sponzoriranje olimpijskih iger (OI), ki je veljala do leta 2020, ko bodo te v Tokiu na Japonskem. Desetine milijonov dolarjev, ki jih bodo s tem prihranili, nameravajo vložiti v izboljšanje kakovosti hrane, storitev v restavracijah in spletne prodaje ter tako v verigo svojih lokalov pritegniti več ameriških porabnikov. Huda konkurenca na trgu, pa tudi vse večja prehranska ozaveščenost kupcev, je prodajo McDonald'sa precej oklestila.
Sodelovanje McDonald'sa na OI sega v leto 1968, kot sponzor poletnih in zimskih iger, ki v zadnjih letih zaradi novih tehnologij sicer vse bolj izgubljajo televizijske gledalce, pa je nastopal od leta 1976.
Ameriški velikan je sodil v skupino sponzorjev, ki so proračun Mednarodnega olimpijskega komiteja (MOK) vsaka štiri leta okrepili za več kot milijardo dolarjev oziroma 893 milijonov evrov. Koliko natančno v malho MOK prispeva posamezni sponzor, ni znano, po oceni poznavalcev pa naj bi bil McDonald'sov delež približno desetodstoten.
MOK je bil sicer v preteklosti pogosto deležen kritik javnosti, ker je med sponzorje OI sprejel ponudnike nezdrave hrane, kot sta McDonald's in Coca-Cola, in se s tem izneveril načelom, ki jih OI poudarjajo.