Softversko podjetje za razvoj programskih rešitev za mobilno oglaševanje Celtra, ki s svojo platformo AdCreator omogoča ustvarjanje vsebinsko in oblikovno bogatih oglasov, sta s 15 milijoni dolarjev (13,4 milijona evrov) dokapitalizirala vodilna marketinška in oglaševalska agencija na svetu WPP in svetovni ponudnik blagovnih znamk za široko porabo Unilever. Natančneje, njegov sklad tveganega kapitala Unilever Ventures. Podjetje, ki so ga pred približno desetimi leti ustanovili Miha Mikek, Matevž Klajnšek in Maja Mikek, bo vložek namenilo širitvi posla skupaj z največjimi oglaševalci.
Celtra, ki ima sedež v Bostonu, prodajne pisarne po vsem svetu, inženirski razvoj večinoma v Ljubljani in skupaj zaposluje več kot 180 ljudi, je v svoji niši svetovni voditelj. Lani smo pri reviji Manager njeno vrednost ocenili na 166 milijonov evrov. Njene programske rešitve uporablja približno 400 podjetij po vsem svetu, med katerimi se jih dve tretjini uvrščata na Fortunovo lestvico 500 največjih oglaševalcev.
Podjetje je leta 2009 s približno milijonom evrov prvi dokapitaliziral sklad tveganega kapitala RSG Kapital. Leta 2010 so sedež družbe prenesli v ZDA, kjer so ji ameriški skladi tveganega kapitala dali še več svežih injekcij za rast. Skupaj z najnovejšo so doslej zbali dobrih 25 milijonov dolarjev (22,3 milijona evrov) tveganega kapitala.
Lani je Celtra prihodke povečala za približno 30 odstotkov, dobro rast dosega tudi letos, predvsem bolj strateško, ker softver prodaja neposredno največjim blagovnim znamkam, je v nedavnem intervjuju za revijo Manager povedal Miha Mikek. In dodal: »Pred nami vidimo še veliko potenciala. Mislim, da bi lahko bili desetkrat večji, kot smo danes.«