Japonski proizvajalec zračnih blazin Takata, ki je bil zaradi svojih smrtno nevarnih zračnih blazin odgovoren za največji odpoklic v zgodovini avtomobilske industrije, je na sodišče v Tokiu vložil predlog za postopek stečajne zaščite. Za stečajno zaščito je zaprosila tudi ameriška podružnica Takate, družba TK Holdings.
Po poročanju tujih medijev bo Takato, ki v svojih tovarnah zaposluje 46 tisoč ljudi, za 1,58 milijarde dolarjev (1,4 milijarde evrov) prevzel ameriški proizvajalec avtomobilskih delov Key Safety Systems (KSS), ki je v lasti kitajske družbe Ningbo Joyson Electronic. Združeno podjetje ne bo proizvajalo zračnih blazin, še vedno pa bodo proizvajali dele, ki jih avtomobilski proizvajalci vgrajujejo v okviru odpoklicev.
Takati grozijo številne tožbe in stroški, povezani z odpoklicem skoraj sto milijonov avtomobilov različnih proizvajalcev – tudi največjih, kot sta General Motors in Toyota –, ki so v svoja vozila vgrajevali njene zračne blazine. Te ob sprožitvi lahko eksplodirajo in voznike oziroma potnike zasujejo s smrtonosnimi šrapneli. Takatine zračne blazine naj bi bile po vsem svetu povezane z najmanj 16 smrtnimi primeri. Prva eksplozija se je zgodila leta 2004 v hondi accord, ko je bil voznik ranjen, Takata in Honda pa sta to označili za enkratni dogodek. Šele desetletje pozneje, leta 2014, je časnik Financial Times poročal o domnevnem prikrivanju težav. Takata je odgovornost za nesreče priznala leto za tem.