Manager

Japonsko Takato bo v stečajnem postopku prevzel ameriški KSS

Izpostavljamo

FINANCE
Manager
Lestvica TOP 101: To so najboljši med največjimi in tako meljejo inflacijo
Manager
TOP 101
ManagerJure Ugovšek Lestvica TOP 101: To so najboljši med največjimi in tako meljejo inflacijo 1

Predstavljamo celosten pregled največjih slovenskih skupin in družb ter najboljših med njimi.

FINANCE
Manager
To je lestvica 100 najboljših in največjih slovenskih podjetij
Manager
MANAGER: TOP 101
ManagerJure Ugovšek To je lestvica 100 najboljših in največjih slovenskih podjetij 5

Sestavili smo lestvici največjih slovenskih podjetij in najboljših med njimi.

29.06.2017 22:30
Čas branja: 1 min
Japonsko Takato bo v stečajnem postopku prevzel ameriški KSS
Takatine zračne blazine naj bi bile po vsem svetu povezane z najmanj 16 smrtnimi primeri. Foto: Buddhika Weerasinghe/Bloomberg

Japonski proizvajalec zračnih blazin Takata, ki je bil zaradi svojih smrtno nevarnih zračnih blazin odgovoren za največji odpoklic v zgodovini avtomobilske industrije, je na sodišče v Tokiu vložil predlog za postopek stečajne zaščite. Za stečajno zaščito je zaprosila tudi ameriška podružnica Takate, družba TK Holdings.

Po poročanju tujih medijev bo Takato, ki v svojih tovarnah zaposluje 46 tisoč ljudi, za 1,58 milijarde dolarjev (1,4 milijarde evrov) prevzel ameriški proizvajalec avtomobilskih delov Key Safety Systems (KSS), ki je v lasti kitajske družbe Ningbo Joyson Electronic. Združeno podjetje ne bo proizvajalo zračnih blazin, še vedno pa bodo proizvajali dele, ki jih avtomobilski proizvajalci vgrajujejo v okviru odpoklicev.

Takati grozijo številne tožbe in stroški, povezani z odpoklicem skoraj sto milijonov avtomobilov različnih proizvajalcev – tudi največjih, kot sta General Motors in Toyota –, ki so v svoja vozila vgrajevali njene zračne blazine. Te ob sprožitvi lahko eksplodirajo in voznike oziroma potnike zasujejo s smrtonosnimi šrapneli. Takatine zračne blazine naj bi bile po vsem svetu povezane z najmanj 16 smrtnimi primeri. Prva eksplozija se je zgodila leta 2004 v hondi accord, ko je bil voznik ranjen, Takata in Honda pa sta to označili za enkratni dogodek. Šele desetletje pozneje, leta 2014, je časnik Financial Times poročal o domnevnem prikrivanju težav. Takata je odgovornost za nesreče priznala leto za tem.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Slovenija
Takata morda na poti v bankrot
Slovenija
SlovenijaMatej Kačič Takata morda na poti v bankrot
FINANCE
Okolje & energija
Kemijski inštitut: dve novi razvojni pogodbi s Hondo
Okolje & energija
Okolje & energijaBorut Hočevar Kemijski inštitut: dve novi razvojni pogodbi s Hondo

Na Odseku za kemijo materialov na Kemijskem inštitutu so s Hondo podpisal dve novi pogodbi za razvoj magnezijevih akumulatorjev.

FINANCE
Avto
Kaj oblaki nad nemško avtomobilsko industrijo pomenijo za proizvajalce avtomobilskih delov
Avto
AvtoJure Ugovšek Kaj oblaki nad nemško avtomobilsko industrijo pomenijo za proizvajalce avtomobilskih delov

Upada prodaja dizelskih vozil, prav tako cene delnic avtomobilskih proizvajalcev

FINANCE
Tako se dela posel v kmetijstvu
PRO
Finance
Podjetno kmetijstvo 2024
Uredništvo Agrobiznisa Tako se dela posel v kmetijstvu (PRO)

V posebni reviji (Podjetno kmetijstvo) predstavljamo uspešne zgodbe s podeželja. Učijo nas, da je možno tudi v zahtevnih časih ustvarjati dodano vrednost. Brezplačno si jo lahko prenesete prek obrazca spodaj.

FINANCE
Slovenija
Začetek poletja stopil borzne tečaje
FINANCE
Avto
Honda, ki stopa v čevlje accorda
Avto
AvtoMatej Kačič Honda, ki stopa v čevlje accorda 2

Petvratni civic je le dva tedna po slovenski premieri dobil za 13 centimetrov daljšega ter za vsaj 500 evrov dražjega limuzinskega brata, ki z dolžino in prostornostjo pokriva tudi vrzel po odhodu accorda.

FINANCE
IKT
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
IKT
SPLETNO POSLOVANJE
IKTFinance PRO Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!

Z izborom želimo ozaveščati o pomenu in koristih digitalizacije medpodjetniškega poslovanja ter predstaviti slovenske dobre prakse spletnega poslovanja na področju B2B