Manager

Več kot dve desetletji goljufanja

Izpostavljamo

FINANCE
Manager
Lestvica TOP 101: To so najboljši med največjimi in tako meljejo inflacijo
Manager
TOP 101
ManagerJure Ugovšek Lestvica TOP 101: To so najboljši med največjimi in tako meljejo inflacijo 1

Predstavljamo celosten pregled največjih slovenskih skupin in družb ter najboljših med njimi.

FINANCE
Manager
To je lestvica 100 najboljših in največjih slovenskih podjetij
Manager
MANAGER: TOP 101
ManagerJure Ugovšek To je lestvica 100 najboljših in največjih slovenskih podjetij 5

Sestavili smo lestvici največjih slovenskih podjetij in najboljših med njimi.

27.07.2017 22:30
Čas branja: 1 min
Več kot dve desetletji goljufanja
V družbi Daimler (na fotografiji vhod v upravno stavbo) so priznali, da so se kartelno dogovarjali z drugimi nemškimi avtomobilskimi družbami.

Evropski direktorat za konkurenco in nemški protikartelni urad (Bundeskartellamt) sta potrdila, da preiskujeta sum kartelnega dogovarjanja med nemškimi avtomobilskimi družbami.

Postopek sta začela na podlagi prijave, vendar še ne moreta komentirati očitkov na račun družb Volkswagen, Audi, Porsche, BMW in Daimler. Preiskavo proti navedenim družbam je uvedlo tudi ameriško pravosodno ministrstvo, ki prav tako še ne želi govoriti o podrobnostih.

Javnost je s škandalom seznanil nemški tednik Spiegel, ki je minuli teden poročal, da so se družbe Volkswagen, Audi, Porsche, BMW in Daimler od devetdesetih let prejšnjega stoletja dogovarjale o razvoju avtomobilov. Imele so kar 60 delovnih skupin, v katerih si je več kot 200 uslužbencev izmenjavalo informacije o različnih razvojnih nalogah, od razvoja bencinskih in dizelskih motorjev do razvoja zavornih sistemov in tudi razvoja posod za tekočino, ki so jo dodajali dizelskemu gorivu za goljufanje pri meritvah nedovoljenih snovi v izpuhih.

V nobeni od osumljenih avtomobilskih družb niso odgovorili na vprašanja novinarjev, Spiegel in drugi mediji pa so izvedeli, da sta družbi Volkswagen in Daimler preiskovalcem že priznali kartelno dogovarjanje. Poznavalci menijo, da si s tem podjetji prizadevata za zmanjšanje škode, saj je evropska komisija podjetjem, ki so kršitev priznala, pogosto naložila nižje kazni.

Kazen za kršenje konkurenčne zakonodaje lahko doseže do deset odstotkov letnih prihodkov. Nemške avtomobilske družbe so lani imele 546 milijard evrov prodajnih prihodkov in skupno 800 tisoč zaposlenih.

Spomnimo, evropska komisija je družbi Daimler lani izrekla kazen v višini milijarde dolarjev, ker se je s tremi evropskimi konkurenti dogovarjala o cenah tovornjakov.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Avto
Spor zaradi kartelnih dogovarjanj: BMW ustavil projekte z Daimlerjem
Avto
AvtoUroš Božin Spor zaradi kartelnih dogovarjanj: BMW ustavil projekte z Daimlerjem

Za tak korak so se odločili, saj naj bi konkurent Daimler organom razkril kartelno dogovarjanje med nemškimi proizvajalci avtomobilov

FINANCE
Avto
Dizelski kartel: BMW zanikal obtožbe, VW sklical izredno sejo
Avto
AvtoMiloš Milač Dizelski kartel: BMW zanikal obtožbe, VW sklical izredno sejo

Podrobnosti o kartelnem dogovarjanju avtomobilskih proizvajalcev še vedno nejasne. Te bodo tudi težko dokazljive, saj je meja med legalnim in nelegalnim zelo zabrisana, komentirajo analitiki.

FINANCE
Avto
Je afera Dieselgate ustvarila nov kartel?
Avto
AvtoMiloš Milač Je afera Dieselgate ustvarila nov kartel?

Volkswagen, Audi, BMW in Porsche naj bi sklenili kartelni dogovor o oblikovanju cen sistemov za čiščenje dizelskih motorjev, poroča nemški časnik Der Spiegel

FINANCE
Tako se dela posel v kmetijstvu
PRO
Finance
Podjetno kmetijstvo 2024
Uredništvo Agrobiznisa Tako se dela posel v kmetijstvu (PRO)

V posebni reviji (Podjetno kmetijstvo) predstavljamo uspešne zgodbe s podeželja. Učijo nas, da je možno tudi v zahtevnih časih ustvarjati dodano vrednost. Brezplačno si jo lahko prenesete prek obrazca spodaj.

FINANCE
Avto
Daimler: leta 2025 bo električni avto stal enako kot klasični
Avto
AvtoMiloš Milač Daimler: leta 2025 bo električni avto stal enako kot klasični 5

Smarti bodo od leta 2020 vozili le na elektriko, za doseganje visoke dobičkovne marže pa bo moral Daimler zaradi visokih stroškov uvajanja elektromobilnosti prihraniti dodatne štiri milijarde evrov.

FINANCE
Avto
Volkswagen v novem škandalu: posojilo EIB naj bi dobili z goljufijo
Avto
AvtoBlaž Abe Volkswagen v novem škandalu: posojilo EIB naj bi dobili z goljufijo 3

Še en udarec za nemško avtomobilsko industrijo

FINANCE
Avto
BMW na svojem terenu še vedno najbolj dobičkonosen
FINANCE
Vlagatelj Maks
(Maks webinar, v živo ob 11. uri) Kaj oblikuje bikovski trg delnic, zlata in kriptovalut
Vlagatelj Maks
DANES V ŽIVO
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks (Maks webinar, v živo ob 11. uri) Kaj oblikuje bikovski trg delnic, zlata in kriptovalut

Prisluhnite brezplačnemu pogovoru z vodilnim strokovnjakom Michaelom Howllom, ustanoviteljem CrossBorder Capitala, v živo.