Skupina Studio Moderna, ki se ukvarja s prodajo izdelkov po televiziji in spletu, je kupila poljsko podjetje Mango Home Shopping TV. Prvi mož skupine Sandi Češko v pogovoru za časnik Delo ni razkril nakupne cene, je pa izjavil, da bo lastna televizija s 24-urnim programom Studiu Moderni omogočila krepko povečanje prodaje na Poljskem.
Studio Moderna je ob tem sklenil tudi dogovor o strateškem sodelovanju s prejšnjo lastnico Mango TV, to je s poljsko-ameriško komercialno mrežo TVN. Ta je zanimiva, ker je v lasti družbe Scripss Networks, ki je tudi lastnica Food Channela, Travel Channela in še nekatere drugih tovrstnih programov.
Poljski nakup sodi v tržno preusmerjanje skupine Studio Moderna, ki ima sedež na Nizozemskem. Še pred nekaj leti so namreč največ izdelkov prodali na ruskem in ukrajinskem trgu, kjer se je zaradi upada naftnih cen in politične krize kupna moč močno zmanjšala in so zato manjši tudi prihodki Studia Moderna – v Rusiji kar za polovico.
Na ruskem trgu so imeli dodatne težave, ker so skladišče in pripravo paketov oddali zunanjemu izvajalcu, ki tej nalogi ni bil kos. »Po šestih mesecih smo skladišče prevzeli sami in danes je to eden najboljših logističnih centrov za direktno prodajo v Rusiji,« je povedal Češko in to podkrepil s podatkom, da so podpisali pogodbe o sodelovanju z Alibabo in vrsto velikih ruskih spletnih podjetij.
O današnjih razmerah pa je Češko povedal: »Kriza je mimo, imamo še posamezne težave, nasploh pa skupina posluje dobro. Tako lani kot v prvem letošnjem polletju imamo dvoštevilčno rast prihodkov.« Skupina Studio Moderna bo letos dosegla okrog pol milijarde evrov prihodkov. Ruski trg nadomeščajo z drugimi in bodo prihodnje leto vstopili še na nemški trg.
L. J., povzeto po Delu