Ameriška modna hiša Michael Kors Ltd. bo prevzela britanskega izdelovalca obutve in modnih dodatkov, družbo Jimmy Choo. Posel je vreden skoraj milijardo evrov (900 milijonov funtov).
»Jimmy je ikonska in prestižna luksuzna znamka obutve, torbic in drugih modnih dodatkov,« je izjavil Michael Kors.
Korsovi posli zadnja leta ne cvetijo zaradi hude konkurence pri cenejših luksuznih izdelkih in vse manjšega števila kupcev v veleblagovnicah. Tako je v četrtletju, ki se je končalo aprila, prodaja družbe upadla za dobro desetino, na 1,06 milijarde dolarjev (okoli 970 milijonov evrov). Michael Kors je napovedal prestrukturiranje, v okviru katerega namerava v prihodnjih dveh letih zapreti sto prodajaln.
Na drugi strani družba Jimmy Choo dokaj hitro raste in je lani dosegla 400 milijonov funtov (skoraj 450 milijonov evrov) prodaje, še pomembneje pa je, da dosega dobičke krepko nad povprečjem panoge. Poznavalci menijo, da se je Michael Kors za prevzem odločil, ker želi ponudbo svoje trgovske mreže obogatiti s prestižno znamko. Zato je luksemburškemu investicijskemu skladu Jab Luxury, ki ima 66,77 odstotka delnic družbe Jimmy Choo, ponudil 230 penijev za delnico, kar je bilo 36,5 odstotka nad takratno borzno ceno. Sklad Jab Luxury, za katerim stoji nemška bogataška družina Reimann, se je odločil za prodajo, ker namerava svoje naložbe usmeriti bolj v blago široke porabe.
Michael Kors je ob prevzemu napovedal, da bo omogočil rast prevzete blagovne znamke prek svoje spletne platforme. Sicer v vodstvu Jimmyja Chooja ne predvideva sprememb in je posebej poudaril, da kreativna direktorica ostaja Sandra Choi, ki je v družbi od njene ustanovitve.