Ameriška družba Discovery Communications, ki ima v svojem portfelju vrsto tudi v Sloveniji priljubljenih televizijskih kanalov, med drugim Discovery Channel, Animal Planet in Eurosport, bo za 12,4 milijarde evrov prevzela konkurenčno družbo Scripps Networks Interactive. Ta med drugim izdaja dobro znani televizijski program Travel Channel. Sinergije pri združitvi obeh družb bodo po oceni prinesle blizu 299 milijonov evrov prihranka pri stroških.
Združeno podjetje, v katerem bo 80-odstotni delež v lasti Discoveryjevih delničarjev, 20-odstotni pa v lasti delničarjev Scrippsa, bo v ZDA zagotavljalo vsebine skoraj 20 odstotkom celotnega televizijskega občinstva oziroma 300 tisoč ur programov. Močnejša družba si bo na trgu, ki se čedalje bolj obrača k spremljanju vsebin na zahtevo ter vsebine vse pogosteje spremlja na pametnih telefonih in tablicah, povečala pogajalsko moč pri ponudnikih plačljivih programov. Hkrati pa bo sposobna ustvariti prilagodljive plačljive vsebine za celoten svetovni trg, menijo v Discovery Communications.