Manager

Francoski Total v prevzem danskega Maersk Oila

Izpostavljamo

FINANCE
Manager
Lestvica TOP 101: To so najboljši med največjimi in tako meljejo inflacijo
Manager
TOP 101
ManagerJure Ugovšek Lestvica TOP 101: To so najboljši med največjimi in tako meljejo inflacijo 1

Predstavljamo celosten pregled največjih slovenskih skupin in družb ter najboljših med njimi.

FINANCE
Manager
To je lestvica 100 najboljših in največjih slovenskih podjetij
Manager
MANAGER: TOP 101
ManagerJure Ugovšek To je lestvica 100 najboljših in največjih slovenskih podjetij 5

Sestavili smo lestvici največjih slovenskih podjetij in najboljših med njimi.

24.08.2017 22:30
Čas branja: 1 min
Francoski Total v prevzem danskega Maersk Oila
3 milijone sodov nafte na dan bo z družbo Maersk Oil okrepljeni Total načrpal leta 2019, pol milijona več kot danes.

Francoski naftni koncern Total bo za 6,3 milijarde evrov kupil podjetje Maersk Oil danske ladjarske in naftne skupine Moller-Maersk in tako postal druga največja naftna družba v Severnem morju. Moller-Maersk s prodajo svojega naftnega in plinskega podjetja uresničuje svojo novo strategijo, s katero se osredotoča zlasti na transportne in logistične posle.

Total bo večji del prevzema, 4,2 milijarde evrov, financiral s svojimi delnicami, ob tem pa bo prevzel tudi 2,1 milijarde evrov dolga Maersk Oila. Združeno podjetje, ki bo do leta 2019 svojo dnevno proizvodnjo nafte povečalo za pol milijona 159-litrskih sodov, na tri milijone sodov, zaradi sinergij računa tudi na 340 milijonov evrov prihrankov pri stroških.

Prevzemni posel sodi med največje v naftni industriji v zadnjih nekaj letih, ko se panoga spopada s polovico nižjimi cenami surove nafte, kot so bile pred tremi leti. Zadnji večji prevzem se je zgodil predlanskim, ko je britansko-nizozemski naftni velikan Royal Dutch Shell za dobrih 44 milijard evrov prevzel britansko skupino BG Group.

Francoski koncern bo z nakupom danskega naftnega in plinskega podjetja precej povečal svojo prisotnost v Veliki Britaniji, na Norveškem in Danskem ter okrepil svoj položaj v Mehiškem zalivu, Alžiriji, Keniji in Kazahstanu. Po drugi strani bodo Francozi s tem precej zmanjšali svojo izpostavljenost v Iraku in Katarju, kamor je družba v preteklosti veliko vlagala. Posel bo predvidoma končan v prvem četrtletju 2018.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Transport in logistika
Se največji kontejnerski ladjar Maersk pripravlja na veliki prevzem?
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Se največji kontejnerski ladjar Maersk pripravlja na veliki prevzem?

Na začetku tega tedna so pri Maersk Line podpisali sporazum o prodaji naftne in plinske dejavnosti za 6,3 milijarde evrov; kaj sledi?

FINANCE
Transport in logistika
Nočna mora v Maersku in TNT Expressu se nadaljuje, napad razkriva ranljivost svetovne trgovine
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Nočna mora v Maersku in TNT Expressu se nadaljuje, napad razkriva ranljivost svetovne trgovine

Kibernetski vdor v sistem se je zgodil v torek, informacijska sistema Maerska in TNT Expressa še vedno ne delujeta

FINANCE
Transport in logistika
Maerskov sistem je po kibernetskem napadu še vedno zaprt, tovor ujet v Luki Koper
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Maerskov sistem je po kibernetskem napadu še vedno zaprt, tovor ujet v Luki Koper 1

Pri največjem ladjarju na svetu so iz varnostnih razlogov zaprli spletno platformo, kaj to pomeni za uporabnike v Sloveniji?

FINANCE
Transport in logistika
(intervju) »Pot ladij iz Azije čez Jadran je krajša, glavna razlika pa je v kopenskih razdaljah«
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija (intervju) »Pot ladij iz Azije čez Jadran je krajša, glavna razlika pa je v kopenskih razdaljah«

Gregor Glušič, Maersk Adria: Od Bremenhavna do Budimpešte je približno tisoč kilometrov, od Kopra do Budimpešte pa šeststo kilometrov, zato se je Madžarska v zadnjih letih preusmerila na Luko Koper

FINANCE
Transport in logistika
Maersk je od skupine Oetker, ki jo pri nas poznamo po pudingih, kupil ladjarja Hamburg Süd za 3,7 milijarde evrov
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Maersk je od skupine Oetker, ki jo pri nas poznamo po pudingih, kupil ladjarja Hamburg Süd za 3,7 milijarde evrov 1

Največji ladjar na svetu, danski Maersk Line, hoče z nakupom nemškega tekmeca prihraniti od 350 do 400 milijonov evrov na leto

FINANCE
Transport in logistika
Nemški ladjar Hapag – Lloyd bi lahko bil zanimiv za Maersk
FINANCE
IKT
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
IKT
SPLETNO POSLOVANJE
IKTFinance PRO Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!

Z izborom želimo ozaveščati o pomenu in koristih digitalizacije medpodjetniškega poslovanja ter predstaviti slovenske dobre prakse spletnega poslovanja na področju B2B