Ameriški tehnološki velikan Apple bo prihodnje leto uporabnikom svoje storitve Apple Music začel ponujati tudi originalne videoserije in filme. V produkcijo svojih in nakup originalnih pretočnih vsebin nameravajo za začetek vložiti milijardo dolarjev (885 milijonov evrov). Za projekt bosta odgovorna nekdanja predsednika televizije Sony Pictures Jamie Erlicht in Zack Van Amburg, ki sta se Applu pridružila junija prav zato, da bi razvijala družbino strategijo produkcije videovsebin.
Milijarda dolarjev bi po oceni poznavalcev zadoščala za proizvodnjo približno desetih različnih televizijskih serij na leto. Za primerjavo, televizija HBO je lani za produkcijo svojih lastnih vsebin namenila približno dvakratnik načrtovanega Applovega zneska. Za eno epizodo svoje svetovne uspešnice Igra prestolov HBO odšteje približno deset milijonov dolarjev.
Proizvajalec iphonov se na pot produkcije svojih lastnih pretočnih vsebin odpravlja s podobnim zneskom, kot je to leta 2013 storil spletni trgovec Amazon. Ta bo letos za spletne videovsebine svojega Prime Videa namenil 4,5 milijarde dolarjev oziroma 3,8 milijarde evrov. Rekorder med ponudniki spletnih videovsebin Netflix, ki ima že več kot sto milijonov naročnikov, od tega polovico v ZDA, polovico pa drugod po svetu, bo prihodnje leto za produkcijo svojih vsebin namenil kar sedem milijard dolarjev oziroma blizu šest milijard evrov. Netflix je s produkcijo svojih filmov in serij precej zatresel uveljavljeno televizijsko produkcijo, zato se ta boji, da jo bo kultni proizvajalec iphonov še bolj. Ta je uporabnikom Apple Music pravkar začel ponujati nove epizode oddaje Carpool Karaoke oziroma Avto karaoke, ki jo po licenci pripravlja tudi ena od slovenskih komercialnih televizij.