Nevarna politična trenja po svetu – in katera bi nas morala najbolj skrbeti Nevarna politična trenja po svetu – in katera bi nas morala najbolj skrbeti Zahodni Balkan, vzpon skrajnih gibanj v Evropi, Ukrajina, trgovinska vojna med ZDA in Kitajsko, Sirija, Iran, Severna Koreja … Pogledali smo nekatera največja politična trenja po svetu, ki se še intenzivirajo, s strokovnjakom za varnostna vprašanja Iztokom Prezljem pa poskušali oceniti njihov razvoj in katera nas najbolj ogrožajo.
Kako je Nike z oglasom sprovociral Trumpa in povečal vrednost podjetja Kako je Nike z oglasom sprovociral Trumpa in povečal vrednost podjetja Kampanja ameriške korporacije za športno obutev Nike ob 30-letnici slogana »Just do it« z uporniškim zvezdnikom ameriškega nogometa Colinom Kaepernickom v glavni vlogi v zadnjih tednih dviguje vse več prahu, pa tudi prodajo in vrednost delnice.
Start-up, ki naj bi postal kitajski Tesla, ali zakaj letijo milijarde na kitajski trg električnih avtov Start-up, ki naj bi postal kitajski Tesla, ali zakaj letijo milijarde na kitajski trg električnih avtov Nio je eden od številnih kitajskih start-upov, ki se spuščajo na rastoči trg električnih avtomobilov in dobivajo vlagateljske milijarde. Prejšnji teden je v New Yorku izpeljal prvo javno ponudbo delnic, analitiki pa opozarjajo, da so njegovi proizvodni cilji morda preveč ambiciozni.

(intervju, Vladislav Lalić, Ikea) »Ikea v Ljubljani bo unikatna v svetovnem merilu«

Čas branja: 5 min
13.09.2017  13:00
"Ljubljana je manjša od Zagreba ali Beograda, a zaradi lokacije tu pričakujemo več kupcev."
(intervju, Vladislav Lalić, Ikea) »Ikea v Ljubljani bo unikatna v svetovnem merilu«
Vladislav Lalić, Ikea: Ikea v Ljubljani bo zgolj 3,6 kilometra od Tromostovja. Tudi drugje po svetu se približujemo središču mest, vendar z manjšimi formati. V Hamburgu smo skoraj v coni za pešce, podobno je v Köbenhavnu ali Nici.
Vladislav Lalić vodi naložbe Ikee v Sloveniji, Srbiji, na Hrvaškem in v Romuniji. Doslej mu je uspelo zgraditi tri Ikejine centre: v Zagrebu, Beogradu in Bukarešti. V Zagrebu so letos začeli že...

Prebrali ste 4% članka.

BERITE NAPREJ...

Članek je dostopen naročnikom Finance.si.
logo

Še niste naročnik?
Spletni dostop Finance lahko zdaj naročite po posebni ceni.

1 EUR prvi mesec

www.finance.si | narocnine@finance.si | 080 15 80
TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura (Intervju) Država bi morala zgraditi 14 projektov v Ljubljani, a v zadnjih 20 letih ni niti enega 7

Janez Koželj, podžupan Ljubljane: Poglobitev železnice v Ljubljani je utopija, vendar to ne pomeni, da ne moremo zgraditi Emonike. Lahko...

TRANS-LOG
Novice
Novice Avtomobili v nemilosti: iz svetovnih prestolnic jih izrinjajo kot škodljivce. In v Ljubljani? 12

V Londonu so nabili dodatnih deset funtov cestnine za umazana vozila, v Singapurju dovolilnice za lastništvo avta stanejo od 41 tisoč...

MANAGER
Manager
Manager Devet novih železniških postajališč v Ljubljani. So lahko vlaki kot tramvaj?

Na Dolgem mostu in Lavrici je država začela gradnjo dveh novih železniških postajališč, hkrati pa nadgrajuje razmeroma veliko...

OK & EN
Novice
Novice Petrol in MOL bosta postavljala nove hitre polnilnice

Petrol bo v Sloveniji postavil 16 hitrih 50-kilovatnih in štiri ultra hitre polnilnice za električne avte, MOL pa 11 hitrih in eno ultra...

GRADBENIŠTVO
Novice
Novice Kako nepremičninska vročica spreminja ljubljanske soseske

Današnja družbena smetana pada na tako imenovane vilabloke – kakršnikoli že so, da so le v »elitnih« četrtih. Kako obdobja...

GRADBENIŠTVO
Novice
MANAGER
Manager
Manager (intervju) Denis Vresk, Cammeo: Čez pet let bomo imeli v Sloveniji več kot 800 zaposlenih 2

Denis Vresk, ki vodi vstop hrvaškega Cammea v Slovenijo, razlaga strategijo širitve na slovenski trg, kjer je načrt v prvi fazi...

TOP JOB
Delavci
Delavci Kje v energetiki najbolje plačujejo svoje zaposlene

Rast plač lani pogosto na račun zmanjševanja števila zaposlenih