Evropska diskontna trgovska veriga Pepco, specializirana za prodajo oblačil in izdelkov za dom, ki ima na Češkem, Madžarskem, Poljskem, Slovaškem, v Romuniji in na Hrvaškem več kot tisoč trgovin, danes odpira svojo prvo trgovino v Sloveniji, in sicer na Ptuju. Tej se bodo v septembru pridružile še trgovine v Domžalah, Celju in Novem mestu, oktobra pa v Ljutomeru.
Kot napovedujejo, želijo v Sloveniji v treh letih odpreti približno 40 trgovin in zaposliti več kot 280 ljudi. Trgovine bodo odpirali v mestih z več kot deset tisoč prebivalci. V prvem letu jih bodo odprli 18, franšiznih trgovin ne načrtujejo.
Trgovine Pepco ponujajo več kot 30 izdelčnih skupin, med drugim oblačila, igrače, izdelke za opremo doma, dekorativne izdelke in hišni tekstil. Približno 60 odstotkov njihovega prodajnega programa sestavljajo oblačila – največ prodajo oblačil za otroke do 14. leta –, 40 odstotkov pa drugi izdelki.
Pepco, ki skupaj zaposluje devet tisoč ljudi, je blagovna znamka podjetja Pepkor, južnoafriške investicijske družbe, ki je bila priključena k Steinhoff International Holdings Limited. Ta kotira na frankfurtski borzi. V skupini je približno 120 tisoč zaposlenih, skupaj imajo več kot 11 tisoč trgovin. So lastniki več kot 40 trgovinskih blagovnih znamk, med drugim imajo Kiko in Emmezeto.