Cinkarna Celje, ki je ob polletju prihodke povečala za osem odstotkov, na 93,7 milijona evrov in ustvarila 14 milijonov evrov čistega dobička, bo v prihodnjih dveh letih za naložbe namenila 25 milijonov evrov. Vlagali bodo zlasti v projekte za izboljšanje kakovosti izdelkov in s tem izpolnili pogoje za prehod v višji cenovni razred.
Povpraševanje po pigmentnem titanovem dioksidu, ki je glavni izdelek Cinkarne Celje in se uporablja v zelo različnih industrijah - od gradbeništva, tiskarske industrije, plastike, kozmetike -, je letos izjemno. »Povpraševanja dobivamo z vsega sveta in naročil je toliko, da ne moremo vseh izpolniti. Dobivamo jih res z vseh strani, tudi od takih podjetij, ki se prej z nami sploh niso hotela pogovarjati,« je povedal Tomaž Benčina, predsednik uprave Cinkarne Celje. S pigmentom titanovega dioksida v družbi ustvarijo več kot 70 odstotkov prihodka.
Zaradi skokovitega povpraševanja so se povprečne cene za titanov dioksid v Evropi od junija 2016 do prvega polletja letos zvišale za 25,8 odstotka, v Cinkarni Celje so jih povišali še bolj, za 29,4-odstotka. Kot pojasnjuje Benčina, so cene dvignili tudi zato, ker spreminjajo paleto izdelkov v smeri takih z vloženega več znanja in inovativnosti, ki jim prinašajo višjo dodano vrednost. S tem se umikajo s trga enostavnejših izdelkov, kjer je konkurenca najhujša in zato cene nižje. Zdaj imajo že 25 odstotkov izdelkov namenjenih predvsem industriji plastike, pa tudi proizvajalcem tiskarskih barv, kjer bodo z nadaljnjimi naložbami v letu oziroma dveh dosegli še boljšo kakovost.