Ker skladišča ameriškega spletnega trgovca Amazon v predprazničnem času pokajo po šivih, saj logističnim podjetjem ne uspe dovolj hitro dostavljati izdelkov končnim kupcem, so se v družbi odločili za pilotni preizkus in začeli sami opravljati brezplačno dostavo v dveh dneh. V ZDA sicer dostavo zanje opravljata kurirski podjetji UPS in FedEx.
S pilotnim preizkusom, ki ga v Amazonu imenujejo Seller Flex, dostavo za zdaj opravljajo v nekaterih mestih na zahodni obali ZDA, prihodnje leto pa naj bi jo širili tudi drugod. S tem bi predvsem bolje nadzoroval premikanje pošiljk tretjih trgovcev, ki prodajajo prek njegovega portala. Izdelki bodo lahko potovali neposredno iz skladišč tretjih trgovcev do končnih kupcev. Spletni trgovec bo sicer še vedno ohranil sodelovanje s kurirskimi službami, vendar bo poskušal pridobiti več nadzora pri »zadnji milji«, torej pri dostavi do končnega kupca.
Intenziven pohod v logistični posel je napovedal tudi kitajski spletni trgovec Alibaba Group, ki bo v gradnjo logistično-infrastrukturnega omrežja na Kitajskem in v tujini v petih letih vložil sto milijard juanov oziroma približno 12,8 milijarde evrov. S širitvijo logistične mreže želijo doseči, da bodo pošiljke v 24 urah dostavili strankam na Kitajskem, v 72 urah pa na vse druge kraje po svetu.