Manager

Tesla bo v kitajskem Šanghaju zgradil tovarno avtomobilov

Izpostavljamo

FINANCE
Manager
Pogled v 2024 - gospodarske napovedi na enem mestu
Manager
ManagerRedakcija Finance Managerja Pogled v 2024 - gospodarske napovedi na enem mestu
FINANCE
Manager
TOP 101 na enem mestu
Manager
ManagerBojana Humar TOP 101 na enem mestu

Kdo je prvi med največjimi in najboljšimi, kdo je presenečenje med novinci, kdo je z devetimi zaposlenimi ustvaril 80 milijonov dobička, kdo bo letos vlagal in zaposloval, kdo je skopal največjo luknjo …

26.10.2017 22:30
Čas branja: 1 min
Tesla bo v kitajskem Šanghaju zgradil tovarno avtomobilov
Tesla Elona Muska bo prvi tuji proizvajalec avtomobilov, ki bo na Kitajskem tovarno postavil samostojno, brez sicer obvezne 50-odstotne lastniške soudeležbe kitajskega partnerja.

Ameriški proizvajalec električnih avtomobilov Tesla se z oblastmi v kitajskem Šanghaju dogovarja, da bo v tamkajšnji bližnji prostotrgovinski coni postavil tovarno za proizvodnjo električnih vozil. Pogovori naj bi bili končani do konca leta.

Družba Elona Muska bo prvi tuji avtomobilski proizvajalec, ki bo na Kitajskem tovarno postavil samostojno, brez sicer obvezne 50-odstotne lastniške soudeležbe kitajskega partnerja. Kakšne kompromise je moral Musk skleniti v zameno za samostojnost, za zdaj ni znano. Poznavalci ob tem ugibajo, ali je med temi morda tudi partnerstvo pri postavitvi tovarne baterij na Kitajskem. Te Tesla zdaj izdeluje v svoji megatovarni v Nevadi.

Kako veliko tovarno namerava ameriška družba zgraditi na Kitajskem, ki je s 30 milijoni prodanih osebnih vozil na leto največji avtomobilski trg na svetu, in koliko bo vredna naložba, tuji mediji ne poročajo. Znano ni niti, kako bo družba, ki vse od svojih začetkov pred 14 leti posluje z izgubo, zagotovila vire financiranja.

Tesla bo sicer moral za avtomobile, čeprav bodo ti izdelani na Kitajskem, plačevati 25-odstotno carino. Tolikšno carino sicer plačujejo vsi proizvajalci, ki na Kitajskem prodajajo izdelke, proizvedene v prostotrgovinskih conah.

Ker Tesla za svoja luksuzna modela X in S na Kitajskem že zdaj plačuje carino, spremembe ne bo. Prihranke bodo družbi prinesli nižji transportni stroški, cenejši lokalni dobavitelji ter občutno cenejša delovna sila kot v domači Kaliforniji. Poleg tega bo lahko Tesla na Kitajskem proizvedene avtomobile ceneje kot zdaj iz ZDA izvažal na Japonsko, v Južno Korejo in druge dele Azije.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Avto
Tesla razočarala vlagatelje z zamudami in rekordno izgubo
Avto
AvtoUroš Božin Tesla razočarala vlagatelje z zamudami in rekordno izgubo 20

Največje preglavice podjetju povzroča množična proizvodnja modela 3; roki so bili zastavljeni preveč optimistično

FINANCE
Amerika in Kitajska v pasti medsebojne odvisnosti
FINANCE
Avto
Tesla porabi osem tisoč dolarjev na minuto. Kako dolgo še?
Avto
AvtoUroš Božin Tesla porabi osem tisoč dolarjev na minuto. Kako dolgo še? 5

Kljub zamudam pri proizvodnji in rekordni izgubi vlagatelji niso zaskrbljeni. Prihodnost kalifornijskega velikana sloni na proizvodnji modela 3.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

AGROBIZ
Novice
Med vikendom na 55. Agri tudi o tem, kako do posla s Kitajci
Agrobiznis
NoviceSTA Med vikendom na 55. Agri tudi o tem, kako do posla s Kitajci 1

Na 55. Agri, kmetijsko-obrtnem sejmu v Gornji Radgoni, se predstavlja 1.820 razstavljavcev iz 36 držav, med katerimi je v ospredju Kitajska. Od tam je na sejmu več kot 30 razstavljavcev. V soboto pa so na poslovni konferenci držav srednje vzhodne Evrope ter Kitajske iz tako imenovane pobude 16+1 iskali možnosti za biznis.

FINANCE
Članki
Ko začnejo Kitajci poudarjati kakovost – cene surovin upadajo
Finance
FinanceAlbina Kenda Ko začnejo Kitajci poudarjati kakovost – cene surovin upadajo

Strah pred presežno ponudbo zaradi preobrata v kitajskem dojemanju, da ni pomembna samo hitrost, ampak tudi kakovost gospodarske rasti, zdaj klesti cene surovin na blagovnih trgih

FINANCE
Vlagatelj Maks
(Maks webinar, v živo ob 11. uri) Kaj oblikuje bikovski trg delnic, zlata in kriptovalut
Vlagatelj Maks
DANES V ŽIVO
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks (Maks webinar, v živo ob 11. uri) Kaj oblikuje bikovski trg delnic, zlata in kriptovalut

Prisluhnite brezplačnemu pogovoru z vodilnim strokovnjakom Michaelom Howllom, ustanoviteljem CrossBorder Capitala, v živo.