Manager

Facebook in Google na lovu za modelom sobivanja z medijskimi založniki

Izpostavljamo

FINANCE
Manager
Pogled v 2024 - gospodarske napovedi na enem mestu
Manager
ManagerRedakcija Finance Managerja Pogled v 2024 - gospodarske napovedi na enem mestu
FINANCE
Manager
TOP 101 na enem mestu
Manager
ManagerBojana Humar TOP 101 na enem mestu

Kdo je prvi med največjimi in najboljšimi, kdo je presenečenje med novinci, kdo je z devetimi zaposlenimi ustvaril 80 milijonov dobička, kdo bo letos vlagal in zaposloval, kdo je skopal največjo luknjo …

26.10.2017 22:30
Čas branja: 1 min
Facebook in Google na lovu za modelom sobivanja z medijskimi založniki
10 medijskih založnikov iz ZDA in Evrope se prek Facebookove nove storitve v okviru aplikacije Instant Article odpravlja na lov za novimi naročniki. Foto: Instant Article Facebook

Ameriško družabno spletno omrežje Facebook z desetimi medijskimi založniki iz ZDA in Evrope preizkuša novo storitev v okviru aplikacije Instant Article. Ta uporabnikom, ki imajo na svojih napravah naložen operacijski sistem Android, po novem omogoča brezplačni dostop do desetih zaklenjenih člankov na mesec, medijskim založnikom, ki so se pridružili poskusu, pa sklenitev naročniškega razmerja z bralci.

Poleg ameriških založnikov Boston Globe, Hearst, Tronc in Washington Post so se Facebookovi pobudi, s katero si ta želi po eni strani povrniti zaupanje uporabnikov, ki so ga omajale številne lažne novice v lanski predvolilni kampanji za predsednika ZDA, po drugi strani pa izboljšati sobivanje z založniki novic, ki od delitve svojih vsebin med dvema milijardama aktivnih uporabnikov Facebooka na mesec najpogosteje ne dobijo ničesar, pridružili tudi nemška Bild in Spiegel, italijanska La Repubblica, francoski Le Parisien ter britanska Economist in Telegraph.

Nov model sodelovanja z založniki novic je začel iskati tudi ameriški spletni velikan Google. Po poročanju medijev v družbi razvijajo rešitev, ki bi omogočala, da z medijskimi založniki delijo del svojih prihodkov. Podobno kot jih denimo delijo z oglaševalci, ki upo­rabljajo Googlovo storitev Adsense. Hkrati bi na podlagi Googlovih podatkov o spletnih uporabnikih algoritmi založnikom pomagali pri identificiranju novih potencialnih naročnikov.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Manager
Kako postati bolj vidni na spletu
Manager
ManagerBlažej Kupec Kako postati bolj vidni na spletu

Vse o tem, kaj je treba upoštevati, da se bo vaša spletna stran pojavljala med prvimi zadetki v Googlovem iskalniku.

FINANCE
Manager
Še malo pa bomo naprave upravljali samo še z glasom
Manager
ManagerBlažej Kupec Še malo pa bomo naprave upravljali samo še z glasom 2

Tehnologija prepoznavanja glasu je že danes zelo učinkovita - pri našem preiskusu se je Googlova rešitev, denimo, pri zapisovanju 220 besed zmotila samo enkrat.

FINANCE
Vlagatelj Maks
Maksov piknik vlagateljev: resna vlagateljska vprašanja ob sproščenem ozračju
FINANCE
Topjob
Kaj se o upravljanju zaposlenih lahko naučite od Googla
Topjob
TopjobLana Dakić Kaj se o upravljanju zaposlenih lahko naučite od Googla

S čuječnostjo do zmanjšanja stresa, novih idej in večje učinkovitosti

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.