Manager
Komentar

Zakaj je pri infrastrukturi pri nas vse tako težko

Izpostavljamo

FINANCE
Manager
Pogled v 2024 - gospodarske napovedi na enem mestu
Manager
ManagerRedakcija Finance Managerja Pogled v 2024 - gospodarske napovedi na enem mestu
FINANCE
Manager
TOP 101 na enem mestu
Manager
ManagerBojana Humar TOP 101 na enem mestu

Kdo je prvi med največjimi in najboljšimi, kdo je presenečenje med novinci, kdo je z devetimi zaposlenimi ustvaril 80 milijonov dobička, kdo bo letos vlagal in zaposloval, kdo je skopal največjo luknjo …

Avtor
avtor
02.11.2017 21:30
Čas branja: 1 min

V nadaljevanju:

Gradnja ljubljanskega potniškega centra Emonika ima, tako kot vsi malo večji infrastrukturni projekti v Sloveniji, dolgo brado. Vleče se že deset let, povečanje gostote vlakov, ki peljejo skozi...

Za dostop registrirajte uporabniško ime ali pa se prijavite, če ime že imate.

Z uporabniškim imenom lahko ta članek preberete BREZPLAČNO. Odprite si brezplačno uporabniško ime ali pa se prijavite z obstoječim.

FINANCE
Transport in logistika
(Intervju) Dušan Mes: Zdaj je končno jasno, kdo bo pri Emoniki kaj plačal
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija (Intervju) Dušan Mes: Zdaj je končno jasno, kdo bo pri Emoniki kaj plačal 5

Pri potniškem centru Emonika, projektu za 300 milijonov evrov, je bilo v preteklosti za sto milijonov evrov neznank. Zdaj bo država prevzela približno 60-milijonsko naložbo v preurejanje tirov in peronov, pravi šef Železnic Dušan Mes.

FINANCE
Manager
Emonika: smo dovolj velikopotezni za poglobitev železnice v Ljubljani?
Manager
ManagerNataša Koražija Emonika: smo dovolj velikopotezni za poglobitev železnice v Ljubljani? 3

Skozi središče prestolnice, kjer se križajo evropski koridorji, zadnje čase zaradi hitre rasti tovornega prometa pelje tudi po 500 vlakov na dan. Ljubljana nujno potrebuje trajno rešitev za umik tovornega prometa iz mesta. Kako realna je hitra poglobitev železnice, projekt za 1,3 do tri milijarde evrov?

FINANCE
Transport in logistika
Top 10 portala Transport & logistika: neizpolnjene obljube in tihi zmagovalec 2017
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Top 10 portala Transport & logistika: neizpolnjene obljube in tihi zmagovalec 2017

Glavni poraženci so logisti, ki potrebujejo drugi tir: o njem smo veliko govorili in malo naredili, zmagovalec leta pa je Kuehne + Nagel, ki v popolni tišini gradi največji farmacevtski logistični park v Evropi

FINANCE
Transport in logistika
(Intervju) Država bi morala zgraditi 14 projektov v Ljubljani, a v zadnjih 20 letih ni niti enega
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija (Intervju) Država bi morala zgraditi 14 projektov v Ljubljani, a v zadnjih 20 letih ni niti enega 6

Janez Koželj, podžupan Ljubljane: Poglobitev železnice v Ljubljani je utopija, vendar to ne pomeni, da ne moremo zgraditi Emonike. Lahko pa bi naredili oboje!

FINANCE
Članki
Zakaj Slovenija ni Švica
Finance
FinanceKarel Lipnik Zakaj Slovenija ni Švica 2

Če bo šlo tako naprej, bo razlika že med tem, ali boste prišli do stanovanja na jugu ali na severu Šiške.

FINANCE
Osebnoizpovedni manifest: Nočem drugega tira, ker je Cerar nehuman
Finance
Vita Cajnko Javornik Osebnoizpovedni manifest: Nočem drugega tira, ker je Cerar nehuman 38

To ni opredelitev o predlogu pobudnikov referenduma, temveč o človečnosti naših politikov