Nevarna politična trenja po svetu – in katera bi nas morala najbolj skrbeti Nevarna politična trenja po svetu – in katera bi nas morala najbolj skrbeti Zahodni Balkan, vzpon skrajnih gibanj v Evropi, Ukrajina, trgovinska vojna med ZDA in Kitajsko, Sirija, Iran, Severna Koreja … Pogledali smo nekatera največja politična trenja po svetu, ki se še intenzivirajo, s strokovnjakom za varnostna vprašanja Iztokom Prezljem pa poskušali oceniti njihov razvoj in katera nas najbolj ogrožajo.
Kako je Nike z oglasom sprovociral Trumpa in povečal vrednost podjetja Kako je Nike z oglasom sprovociral Trumpa in povečal vrednost podjetja Kampanja ameriške korporacije za športno obutev Nike ob 30-letnici slogana »Just do it« z uporniškim zvezdnikom ameriškega nogometa Colinom Kaepernickom v glavni vlogi v zadnjih tednih dviguje vse več prahu, pa tudi prodajo in vrednost delnice.
Start-up, ki naj bi postal kitajski Tesla, ali zakaj letijo milijarde na kitajski trg električnih avtov Start-up, ki naj bi postal kitajski Tesla, ali zakaj letijo milijarde na kitajski trg električnih avtov Nio je eden od številnih kitajskih start-upov, ki se spuščajo na rastoči trg električnih avtomobilov in dobivajo vlagateljske milijarde. Prejšnji teden je v New Yorku izpeljal prvo javno ponudbo delnic, analitiki pa opozarjajo, da so njegovi proizvodni cilji morda preveč ambiciozni.

Emonika: smo dovolj bogati in velikopotezni za poglobitev železnice v Ljubljani?

Čas branja: 10 min
02.11.2017  21:30
Skozi središče prestolnice, kjer se križajo evropski koridorji, zadnje čase zaradi hitre rasti tovornega prometa pelje tudi po 500 vlakov na dan. Ljubljana nujno potrebuje trajno rešitev za umik tovornega prometa iz mesta. Kako realna je hitra poglobitev železnice, projekt za 1,3 do tri milijarde evrov?
Emonika: smo dovolj bogati in velikopotezni za poglobitev železnice v Ljubljani?
Foto: Aleš Beno
Čeprav je videti, da je projekt potniškega centra Emonika enako mrtev kot pred desetimi leti, se je v zadnjih mesecih zgodila večja sprememba. Projekt po novem ne bo več javno-zasebno...

Prebrali ste 3% članka.

BERITE NAPREJ...

Članek je dostopen naročnikom Finance.si.
logo

Še niste naročnik?
Spletni dostop Finance lahko zdaj naročite po posebni ceni.

1 EUR prvi mesec

www.finance.si | narocnine@finance.si | 080 15 80
TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura (Intervju) Država bi morala zgraditi 14 projektov v Ljubljani, a v zadnjih 20 letih ni niti enega 7

Janez Koželj, podžupan Ljubljane: Poglobitev železnice v Ljubljani je utopija, vendar to ne pomeni, da ne moremo zgraditi Emonike. Lahko...

MANAGER
Manager
Manager Devet novih železniških postajališč v Ljubljani. So lahko vlaki kot tramvaj?

Na Dolgem mostu in Lavrici je država začela gradnjo dveh novih železniških postajališč, hkrati pa nadgrajuje razmeroma veliko...

TRANS-LOG
Novice
Novice Avtomobili v nemilosti: iz svetovnih prestolnic jih izrinjajo kot škodljivce. In v Ljubljani? 12

V Londonu so nabili dodatnih deset funtov cestnine za umazana vozila, v Singapurju dovolilnice za lastništvo avta stanejo od 41 tisoč...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura (Intervju) Dušan Mes: Zdaj je končno jasno, kdo bo pri Emoniki kaj plačal 5

Pri potniškem centru Emonika, projektu za 300 milijonov evrov, je bilo v preteklosti za sto milijonov evrov neznank. Zdaj bo država...

MANAGER
Manager
Manager (intervju, Vladislav Lalić, Ikea) »Ikea v Ljubljani bo unikatna v svetovnem merilu«

"Ljubljana je manjša od Zagreba ali Beograda, a zaradi lokacije tu pričakujemo več kupcev."

FINANCE
Članki
Članki Kdo bo najbolj občutil, da je Umar izboljšal napoved rasti BDP 4

Deset stvari, ki jih morate vedeti o sveži napovedi gospodarske rasti v Sloveniji, ki so jo pripravili na Umarju in jo glede na pomlad...