Ameriški medijsko-telekomunikacijski velikan AT&T bi lahko medijski konglomerat Time Warner, ki ima poleg filmskih studiev Warner Bross v lasti tudi televizije CNN, HBO, Cartoon Network in TNT, prevzel le, če bi ta prej odprodal svojo kabelsko televizijo CNN ali če bi AT&T pred zajetnim prevzemom Time Warnerja prodal svojo kabelsko televizijo DirecTV. Tako soglasje k pred letom dni napovedanemu prevzemu, težkemu 85 milijard dolarjev oziroma blizu 83 milijard evrov, pogojujejo na ameriškem pravosodnem ministrstvu.
AT&T, ki je drugi največji ameriški dobavitelj storitev mobilne in fiksne telefonije, interneta in plačljive televizije, si za prevzem filmskih studiev in televizij Time Warnerja prizadeva zato, ker samo z brezžično telefonijo, kjer je vse večja konkurenca, ne zasluži dovolj. V težavah so tudi njegovi televizijski posli, ker Američani zapuščajo drage ponudnike kabelske televizije in gredo neposredno na internet. AT & T, ki je DirecTV prevzel leta 2015, ima v ZDA približno 25 milijonov televizijskih naročnikov.
Svoje moči v medijskem svetu ne želita povečati le AT & T in Time Warner, o nakupu oziroma prodaji premoženja se dogovarjata tudi medijska velikana Disney in 21st Century Fox v lasti medijskega mogotca Ruperta Murdocha. Disney naj bi se zanimal za prevzem filmske in televizijske produkcije 21st Century Fox, s čimer bi dobil tudi televiziji Fox News in Sky ter program National Geographic. Pri 21st Century Fox prodajo velikega dela premoženja načrtujejo zato, ker se nameravajo osredotočiti le na novice in šport, da bi se laže kosali tudi s konkurenco družabnih medijev.