Nemški avtomobilski proizvajalec Volkswagen, ki je še pred nekaj leti stavil predvsem na dizelske motorje, se po aferi močno spreminja. V storitve mobilnosti, električna vozila in sisteme avtonomne vožnje, torej na področje, kjer je v zadnjih nekaj letih močno zaostajal za Teslo, Nissanom, BMW, Daimlerjem in drugimi proizvajalci, bo do leta 2022 vložil kar 34 milijard evrov.
V novo dobo, ki bodo Volkswagen do leta 2025 pripeljale do prvega mesta v prodaji električnih avtov, bo poleg matične vključil tudi znamke Audi, Seat, Porsche in Škoda. Štiriletni načrt predvideva skupna letna vlaganja 14,4 milijarde evrov v proizvodnjo, raziskave in razvoj, kar je več od povprečnih 12 milijard evrov v prejšnjih nekaj letih.
Volkswagnov proizvodni center za električna vozila bo nemška tovarna v Zwickauu, ki bo leta 2019 začela izdelovati prvi model iz družine I. D. v velikosti kompaktnega golfa. Avtomobili nove družine I. D. bodo imeli doseg s polno baterijo med 400 in 600 kilometri, po obljubah Volkswagna pa bodo njihove cene primerljive s cenami dizelskih avtomobilov.
V tovarni v Zwickauu bodo nastajali tudi modeli sestrskih znamk Audi, Seat in Škoda, že leta 2020 pa bo zmogljivost tovarne dosegla sto tisoč vozil, napovedujejo pri Volkswagnu in dodajajo, da bodo električni avtomobili za VW največji trg Kitajsko izdelani lokalno. Do leta 2025 bo Volkswagen v proizvodnjo in razvoj električnih vozil na Kitajskem vložil deset milijard evrov.