Kitajski spletni velikan Alibaba je kupil 36 odstotkov enega največjih kitajskih trgovcev z živili Sun Art Retail Group in s tem spletni trgovini dodal še fizično. Podobno je pred nekaj meseci z nakupom verige supermarketov z zdravo hrano Whole Foods Market za 12,2 milijarde evrov storil ameriški spletni velikan Amazon.
V Alibabi so za delež v družbi Sun Art Retail Group, ki so ga odkupili od tajvanskega vlagatelja, odšteli blizu tri milijarde dolarjev oziroma nekaj več kot 2,5 milijarde evrov. Nakup pa utemeljili z željo po dodatnem širjenju na področju trgovine. Alibaba je navdušena nad prihodnostjo, v kateri bo kombinirala spletno s fizično prodajo, so v kitajskem spletnem velikanu zapisali ob novici o nakupu deleža v trgovcu z živili.
Sun Art Retail Group je ena večjih kitajskih trgovin, v kateri ima delež tudi francoski trgovec Auchan Retail. Kitajski trgovec s hrano ima v državi 446 trgovskih centrov, poleg tega je operater nekaterih manjših trgovin.
Alibaba sicer ne vstopa le v svet fizične trgovine, pred časom so v družbi napovedali tudi 12,5 milijarde evrov veliko naložbo v logistično infrastrukturno omrežje. V petih letih želijo zgraditi najučinkovitejše logistično omrežje na Kitajskem in v tujini. Vložili bodo v skladiščno omrežje, dostavo in razvoj tehnologije za obdelovanje podatkov. S širitvijo mreže želijo doseči, da bodo pošiljke v 24 urah dostavili strankam na Kitajskem, v 72 urah pa na vse druge lokacije po svetu.