Družba Walt Disney je napovedala 52,5 milijarde dolarjev oziroma 44,4 milijarde evrov vreden nakup dela premoženja globalnega medijskega konglomerata 21st Century Fox. Disney je prevzem napovedal, ker si želi utrditi položaj na trgu producentskih in zabavnih vsebin, kjer se srečuje s hudo konkurenco Netflixa in drugih tekmecev.
Z nakupom bo Walt Disney med drugim pridobil več filmskih in televizijskih studiev, kabelskih mrež z zabavno vsebino in mednarodne televizijske programe, saj bo dobil tudi znane vsebine in programe, kot so National Geographic, Avatar, Simpsonovi, X-Men in FX Networks. Še pred nakupom bo 21st Century Fox na novo podjetje prenesel mrežo in programe Fox Broadcasting, Fox News Channel, Fox Business Network, FS1, FS2 in Big Ten Network, omenjene vsebine pa tako ne bodo del nakupa.
Vzpon podjetij, ki na trgu ponujajo pretočne vsebine skupaj, in manjši prihodki od oglaševanja so v zadnjem času močno preoblikovali televizijsko krajino. Walt Disney, ki ima v lasti televizijsko mrežo ABC, ESPN in več večjih studiev, bo po pričakovanjih postavil tudi svojo platformo za pretočnost vsebin, s katero bo konkuriral Netflixu in Amazonu. Nakup bo Disneyju prinesel tudi nadzor nad še eno priljubljeno platformo Hulu, pridobitev zbirke vsebin v lasti 21st Century Foxa pa odseva naraščajoče povpraševanje gledalcev po bogatih in raznovrstnih zabavnih vsebinah, ki so bolj dostopne kot kdaj prej.