Druga največja trgovska veriga v ZDA Target je za 550 milijonov dolarjev (468 milijonov evrov) kupila logistični start-up Shipt, ki je razvil sistem za dostavo nakupov na dan nakupa.
Z nakupom Shipta bo Target poskušal slediti Amazonu, ki omogoča dostavo naslednji dan po nakupu že v več kot osem tisoč mestih. Pospešujejo tudi pri dostavi na dan nakupa, storitev so za zdaj razvili v tisoč mestih. Tudi Walmart je pred kratkim kupil start-up Parcel, ki dostavlja na dan nakupa.
Trgovci ugotavljajo, da dostava na dan nakupa povečuje zvestobo kupcev. Raziskave pa kažejo, da si kar štirje od petih kupcev želijo takšno storitev.
Dostavo na dan nakupa bodo pri Targetu v nekaj mesecih zagotavljali v polovici vseh trgovin v ZDA, do konca prihodnjega leta pa naj bi pokrili celotno omrežje. Pri Shiptu so storitev na začetku razvili predvsem za dostavo špecerije in osnovnih izdelkov za dom, vendar bodo postopoma dodajali vse prodajne kategorije. Kupci, ki želijo dostavo, plačajo 99 dolarjev (84 evrov) letne članarine za neomejeno število dostav.
Pri Targetu so v drugi polovici tega leta začeli pospešeno vlagati v razvoj dostave na dan nakupa: avgusta so kupili start-up Grand Junction, ki povezuje trgovce in kurirje, ki jim je na tistem območju hitro povečal obseg posameznih nakupov. Zdaj pričakujejo podoben uspeh s start-upom Shipt, ki so ga leta 2014 ustanovili trije partnerji. Shipt ima približno 20 tisoč strank prek trgovskih partnerjev, s katerimi bodo sodelovali tudi v prihodnje.