Danski proizvajalec igrač Lego bo pri nastopu na kitajskem trgu združil moči s tamkajšnjim tehnološkim velikanom Tencent. Družbi bosta skupaj razvijali in ponujali spletne igre ter zgradili spletno družabno omrežje za otroke.
Skupina Tencent, ki je znana po priljubljeni videoigri Honour of Kings in družabni platformi WeChat, si že nekaj časa prizadeva okrepiti svoj položaj v zabavni in igralniški industriji.
Kitajski trg igrač, vreden dobrih 25 milijard evrov, je za dansko družbo med najperspektivnejšimi. Predlanskim je prodajo tam povečala za približno 30 odstotkov, medtem ko se na drugih trgih spopada s stagnacijo oziroma upadom prodaje. Lego si je na Kitajskem, kjer ima od leta 2016 tudi svojo tovarno, odrezal tri odstotke trga. Ameriški proizvajalec igrač Mattel, najbolj znan po barbikah, ima na Kitajskem dvoodstotni tržni delež.
Tencent, ki s tržno kapitalizacijo 437 milijard evrov sodi med največje azijske družbe, je te dni z izdajo obveznic zbral pet milijard dolarjev. Pri tem je zanimivo, da je povpraševanje po njih kar za osemkrat preseglo ponudbo. Ponudb za obveznice je bilo namreč kar za 41 milijard dolarjev. S ponudbo štirih vrst obveznic z zapadlostjo od pet do 20 let je kitajski velikan ciljal predvsem na ameriške vlagatelje. V družbi ne skrivajo želje po prodoru na mednarodni trg. V ZDA je skupina denimo že vložila v aplikacijo Snapchat in v avtomobilskega proizvajalca Teslo, pred kratkim pa je Tencent vstopil tudi v navzkrižno lastništvo s švedskim Spotifyjem, ki velja za največjega svetovnega pobudnika pretočne glasbe.