Manager

Kitajski konzorcij bo zgradil most na polotok Pelješac

420 milijonov evrov je vreden projekt gradnje mostu na polotok Pelješac, od tega bo 357 milijonov evrov iz kohezijskih skladov prispevala Evropska unija.

Izpostavljamo

FINANCE
Manager
Pogled v 2024 - gospodarske napovedi na enem mestu
Manager
ManagerRedakcija Finance Managerja Pogled v 2024 - gospodarske napovedi na enem mestu
FINANCE
Manager
TOP 101 na enem mestu
Manager
ManagerBojana Humar TOP 101 na enem mestu

Kdo je prvi med največjimi in najboljšimi, kdo je presenečenje med novinci, kdo je z devetimi zaposlenimi ustvaril 80 milijonov dobička, kdo bo letos vlagal in zaposloval, kdo je skopal največjo luknjo …

18.01.2018 21:00
Čas branja: 2 min

Med tremi ponudniki za gradnjo mostu na polotok Pelješac je javno podjetje Hrvatske ceste izbralo kitajski konzorcij na čelu z družbo China Road and Bridge Corporation.

Gradnja mostu na Pelješac bo prvi takšen gradbeni projekt kitajskih podjetij v EU. Poleg China Road and Bridge Corporation so članice konzorcija CCCC Highway Consultants, CCCC Second Highway Engineering in CCCC Second Harbour Engineering, navajajo v hrvaškem javnem cestnem podjetju.

Ponudba kitajskega konzorcija je bila najugodnejša. Konzorcij kitajskih družb je vrednost del ocenil na nekaj manj kot 2,1 milijarde kun oziroma 277 milijonov evrov. Njihova ponudba je bila za približno pol milijarde kun cenejša kot ponudbi avstrijskega Strabaga in italijanskega Astaldija.

Na Hrvaškem pričakujejo, da bodo dela stekla spomladi letos, sama gradnja cestne povezave polotoka s celino pa bo potekala v treh fazah. Najprej bodo gradili most na polotok, nato pristopne ceste do mostu ter na koncu obvoznico pri Stonu, ki je na stičišču Pelješca s celino. Celotni projekt, njegova vrednost je 420 milijonov evrov, od tega bo 357 milijonov evrov iz kohezijskih skladov prispevala Evropska unija, naj bi končali najpozneje leta 2022. Most bo dolg 2,4 kilometra in visok 55 metrov. Na njem bodo štirje prometni pasovi. Z uresničitvijo projekta bo Hrvaška končno dobila trdno cestno povezavo z južno Dalmacijo in pripomogla k enakomernejšemu regionalnemu razvoju države.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
OGLAS
FINANCE
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu?

Sončne elektrarne nudijo podjetjem cenovno ugodno, trajnostno in zanesljivo oskrbo z energijo, kar pomembno zmanjšuje stroške, še...

FINANCE
Transport in logistika
Most na Pelješac: Strabag hoče izriniti Kitajce, šli naj bi se damping
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Most na Pelješac: Strabag hoče izriniti Kitajce, šli naj bi se damping 5

Avstrijski Strabag, ki je oddal za 20 odstotkov višjo ponudbo od kitajskega konzorcija, se je pritožil, ker naj bile cene kitajskih konkurentov dampinške

FINANCE
Članki
Pri Kitajski in Rusiji se naučite nov izraz: sharp power
Finance
FinanceSimona Toplak Pri Kitajski in Rusiji se naučite nov izraz: sharp power 4

Z veliko denarja, ki ga prinašajo Kitajci, spomin na pokol na Trgu nebeškega miru bledi. Kitajci mirno plačujejo visokim politikom, da zagovarjajo kitajske ozemeljske, varnostne in gospodarske interese.

IZVOZNIKI
Novice
Hitri pregled tedna: Kitajci gradijo v Srbiji, Niki Lauda ima težave s piloti, Avstrijci pa bi organizirali olimpijado
Izvozniki.si
NoviceAnja Zaletel Hitri pregled tedna: Kitajci gradijo v Srbiji, Niki Lauda ima težave s piloti, Avstrijci pa bi organizirali olimpijado

Izbrali smo nekaj dogodkov, ki so v preteklem tednu dni zaznamovali dogajanje v državah okoli nas

FINANCE
Nova revija Finance: panoge prihodnosti
PRO
Finance
NOVA REVIJA FINANCE
Finance PRO Nova revija Finance: panoge prihodnosti (PRO)

Vabljeni v zakulisje šestih prepletenih panog prihodnosti

FINANCE
Manager
(intervju) Kitajska in Slovenija sta gospodarsko komplementarni
Manager
ManagerLojze Javornik (intervju) Kitajska in Slovenija sta gospodarsko komplementarni 1

Kako vidi slovensko-kitajske naložbe gospodarski svetovalec na kitajskem veleposlaništvu Yuan Kehua.

FINANCE
Manager
Kaj morate vedeti o kitajski svilni poti in kje je na njej Slovenija
Manager
ManagerNataša Koražija Kaj morate vedeti o kitajski svilni poti in kje je na njej Slovenija 4

Te dni so Kitajci opravili še en strateški nakup v Evropi, Cosco bo širil terminal v belgijskem pristanišču. V Sloveniji je Kitajce (neuspešno) zanimala Luka Koper, zdaj naj bi načrtovali širitev mariborskega letališča za 660 milijonov evrov, vendar so nastale podobne težave kot pri progi Beograd–Budimpešta: EU zahteva spoštovanje pravil javnega naročanja.

FINANCE
Tako se dela posel v kmetijstvu
PRO
Finance
Podjetno kmetijstvo 2024
Uredništvo Agrobiznisa Tako se dela posel v kmetijstvu (PRO)

V posebni reviji (Podjetno kmetijstvo) predstavljamo uspešne zgodbe s podeželja. Učijo nas, da je možno tudi v zahtevnih časih ustvarjati dodano vrednost. Brezplačno si jo lahko prenesete prek obrazca spodaj.