Med tremi ponudniki za gradnjo mostu na polotok Pelješac je javno podjetje Hrvatske ceste izbralo kitajski konzorcij na čelu z družbo China Road and Bridge Corporation.
Gradnja mostu na Pelješac bo prvi takšen gradbeni projekt kitajskih podjetij v EU. Poleg China Road and Bridge Corporation so članice konzorcija CCCC Highway Consultants, CCCC Second Highway Engineering in CCCC Second Harbour Engineering, navajajo v hrvaškem javnem cestnem podjetju.
Ponudba kitajskega konzorcija je bila najugodnejša. Konzorcij kitajskih družb je vrednost del ocenil na nekaj manj kot 2,1 milijarde kun oziroma 277 milijonov evrov. Njihova ponudba je bila za približno pol milijarde kun cenejša kot ponudbi avstrijskega Strabaga in italijanskega Astaldija.
Na Hrvaškem pričakujejo, da bodo dela stekla spomladi letos, sama gradnja cestne povezave polotoka s celino pa bo potekala v treh fazah. Najprej bodo gradili most na polotok, nato pristopne ceste do mostu ter na koncu obvoznico pri Stonu, ki je na stičišču Pelješca s celino. Celotni projekt, njegova vrednost je 420 milijonov evrov, od tega bo 357 milijonov evrov iz kohezijskih skladov prispevala Evropska unija, naj bi končali najpozneje leta 2022. Most bo dolg 2,4 kilometra in visok 55 metrov. Na njem bodo štirje prometni pasovi. Z uresničitvijo projekta bo Hrvaška končno dobila trdno cestno povezavo z južno Dalmacijo in pripomogla k enakomernejšemu regionalnemu razvoju države.