Mehiška družba Ultramar bo v svojih 24 luksuznih trajektov, ki vozijo iz Cancuna do otoka Mujeres, vgradila nove vodoodporne usnjene sedeže, ki so jih v Boxmark Leatherju razvili skupaj z družbo Aluminium Kety Emmi iz Slovenske Bistrice.
Posel, ki bo trajal do leta 2020, je vreden okoli pet milijonov evrov. Kot pravi Marjan Trobiš, direktor družbe Boxmark Leather, si bodo z njim odprli vrata še k drugim ponudnikom trajektnih povezav.
Za vstop na trg usnjenih sedežev za trajekte so se v Boxmark Leatherju odločili, ker tu ni velike ponudbe. Ocenjujejo, da je to dobra tržna niša, v kateri bodo lahko uspešni, saj se s svojim znanjem, pridobljenim v zadnjih letih, razlikujejo od preostale konkurence. »Kupec iz Mehike bi se sicer lahko odločil za lokalnega in precej cenejšega dobavitelja, a ker je hotel visokokakovosten izdelek, se je odločil za nas,« pravi Trobiš.
V družbi Boxmark Leather so lani prihodke povečali za pet odstotkov, na 155 milijonov evrov, in ustvarili okoli milijon evrov čistega dobička. Podjetje, ki ima 1.932 zaposlenih, več kot 95 odstotkov prihodkov ustvari s prodajo usnjenih prevlek za avtomobile, kjer pa nimajo več kaj dosti prostora za rast. Zato se usmerjajo še v druge panoge, kjer se uporablja usnje, torej v ladijsko, letalsko, hotelsko … Pred kratkim jim je denimo uspelo postati neposredni dobavitelj družbe Fly Emirates in njen edini dobavitelj za usnjeni interier za poslovni razred v novih letalih A 380, A 320 in A 330, ki so jih naročili pri družbi Airbus.