Potem ko je bil prvi insolvenčni postopek avstrijskega letalskega prevoznika Niki, v katerem je najugodnejšo ponudbo zanj oddala špansko-britanska letalska skupina IAG, ki ima pod svojim okriljem družbe British Airways, Iberio in nizkocenovnega prevoznika Vueling, razveljavljen, je v drugem insolvenčnem postopku z najboljšo ponudbo zmagal avstrijski poslovnež in nekdanji dirkač Niki Lauda, ki je družbo Niki ustanovil leta 2003 in leta 2011 iz nje izstopil.
Niki z 21 letali in tisoč zaposlenimi velja za bolj privlačen del nemškega prevoznika Air Berlin, ki je avgusta lani sprožil insolvenčne postopke. Zanj se je zanimala nemška Lufthansa, vendar je odstopila od svoje namere zaradi pomislekov varuhov konkurence. Niki je zaradi te odločitve zaprosil za zaščito pred upniki in bil prisiljen ustaviti vse polete. Za nadaljnji obstoj družbe je bila edina rešitev hitra prodaja novemu interesentu, saj bi sicer izgubila vzletno-pristajalne pravice.
Koliko bo 68-letni Lauda odštel za družbo, še ni znano, očitno pa več kot 36,5 milijona evrov, kolikor je zanjo ponujal špansko-britanski IAG. Od tega 20 milijonov evrov kupnine in 16,5 milijona evrov posojila za ohranitev poslovanja.
Lauda se bo po mnenju poznavalcev osredotočil na turistične prevoze. Obudil naj bi prvotni Nikijev poslovni model, to so prevozi turistov za organizatorje potovanj, in pri tem poskušal še izboljšati že tako ugodno stroškovno ponudbo. Po napovedih bo letalski promet vnovič stekel konec marca, in sicer najprej s 15 letali.