Volvo, ki je v Ljubljani odprl novi center, tretjega v Sloveniji, je s prodajo 510 tovornjakov lani prehitel tekmece in postal največji igralec v segmentu težkih tovornih vozil pri nas.
Volvo Trucks & Bus center Ljubljana so v družbi, ki na slovenskem trgu deluje od leta 2000, postavili na doslej nepozidanem območju v bližini štajerske avtoceste A1. Na 16.500 kvadratnih metrov velikem zemljišču so zgradili približno dva tisoč kvadratnih metrov velike delavnice, prodajni salon in skladišče, zraven pa 50 parkirišč za osebna vozila in 41 parkirišč za tovornjake. V center, ki so ga načrtovali razmeroma dolgo, zgradili pa v sedmih mesecih, so investirali šest milijonov evrov. Trucks sicer posluje v 41 državah, kjer ima skupno 1.048 delavnic.
Volvo je lani v Sloveniji prodal 510 težkih tovornjakov in prehitel doslej vodilna MAN in Mercedes-Benz. Kakšni so bili lani tržni delež pri prodaji tovornjakov, težjih od 16 ton? Volvo Trucks je imel 22,15 odstotka trga, MAN 20,55 odstotka, Mercedes-Benz 20,07 odstotka, Scania 18,1 odstotka, DAF 9,21 odstotka, Renault 5,5 odstotka, Iveco pa 4,34 odstotka, je povedal Dušan Mavrič, direktor severnojadranske regije pri Volvu ob odprtju nove stavbe. Ta ima nizek ogljični odtis in najsodobnejšo opremo, med drugim avtomatski distribucijski sistem za olje z digitalnim spremljanjem. V novi delavnici bodo zaradi dobre opreme povečali učinkovitost dela, kar pomeni, da bodo lahko naredili več z enakim številom mehanikov. Tako kot je težko najti voznike tovornjakov, je težko najti tudi mehanike, pravijo v Volvo Trucks. V skladu z rastjo prodaje načrtujejo širitev centra in drugo fazo gradnje. V Sloveniji imajo zdaj 37 zaposlenih, v prihodnjih letih naj bi število povečali za 20 odstotkov.