Britanska investicijska družba Melrose Industries si je za tarčo izbrala britansko skupino GKN, velikana med dobavitelji letalske in avtomobilske industrije. Eden uspešnejših delov njenega avtomobilskega krila je zreški GKN Driveline Slovenija, ki je lani 75 milijonov evrov načrtovanih prihodkov presegel za osem milijonov in velja za enega od najboljših obratov avtomobilskega krila GKN Drivelina. Tudi zato so bili lani deležni 12-milijonske naložbe, do prihodnjega leta pa je načrtovanih še za osem milijonov naložb.
Potem ko je investicijska družba Melrose Industries napovedala 7,4 milijarde britanskih funtov (8,5 milijarde evrov) vreden prevzem, je delnica angleške industrijske skupine GKN poskočila za 37 odstotkov. Melrose za delnico GKN ponuja 0,81 funta in 1,49 delnice Melrosa, ki jih nameravajo za ta namen na novo izdati. Uprava GKN, ki ne skriva nenaklonjenosti prevzemni ponudbi, delničarje opozarja, da bi se prevzemna premija lahko izkazala za nižjo, če delnica investicijske družbe Melrose upade.
Vodilni iz GKN so v odzivu na prevzemno ponudbo pohiteli še z informacijo o rasti sklenjenih poslov za električna vozila do leta 2020. Doslej napovedane prihodke iz tega naslova so povečali za dobro tretjino, na 314 milijonov evrov. V javnih nastopih uprava GKN opozarja še pred pomanjkanjem sinergij ob morebitnem prevzemu, vodstvu britanskega investicijskega sklada pa očitajo pomanjkanje izkušenj v avtomobilski, vesoljski in letalski industriji. Načrtujejo tudi ločitev avtomobilskega dela družbe od letalskega, ki dobavlja družbam, kot sta Airbus in Boeing. Zadnji velja za bolj dobičkonosnega, a se je lani srečal z velikimi enkratnimi odpisi.