Ko se denar seli v blockchain, kaj še ostane bankam? Ko se denar seli v blockchain, kaj še ostane bankam? V senci nedavne predstavitve Facebookove kriptovalute libra in napovedi plačilnega sistema Calibra, ki sta doživela viharno zanimanje (in tudi nasprotovanje oblasti), s plačevanjem s tehnologijo blockchain številna mala in tudi večja finančna podjetja eksperimentirajo že vsaj dve leti. Daljnovidnejše banke se, samostojno ali v povezavi z blockchain startupi, že prilagajajo novi resničnosti. Govorimo o tujih, ne slovenskih, ki se do tega še vedejo bolj kot kmečke neveste.
Mož v senci Jeffa Bezosa, ki upravlja največji oblak na svetu Mož v senci Jeffa Bezosa, ki upravlja največji oblak na svetu Večina Amazonovega dobička pride iz njegovih storitev v oblaku, v tem je daleč največji na svetu. Motor teh storitev je Andy Jassy, najtesnejši sodelavec ustanovitelja Amazona Jeffa Bezosa in drugi največji delničar.
Mentorica dijakov, ki so Gimnaziji Vič prislužili ponudbo ameriške akreditacije Mentorica dijakov, ki so Gimnaziji Vič prislužili ponudbo ameriške akreditacije Dijaki viške gimnazije so se na olimpijadi Genius v ZDA izkazali tako dobro, da so prireditelji Gimnaziji Vič ponudili akreditacijo za študij na ameriških univerzah. Vodila jih je profesorica kemije Alenka Mozer.

Sprememba zakona, ki Uberju odpira vrata v Slovenijo, v javno razpravo

Čas branja: 1 min
08.02.2018  21:00
Sprememba zakona, ki Uberju odpira vrata v Slovenijo, v javno razpravo
Z možnostjo najema vozila z voznikom ministrstvo za infrastrukturo v predlaganih spremembah zakona o prevozih v cestnem prometu odpira vrata Uberju na slovenski trg.

Več iz teme:  
Uber >
Obveščaj me o novih člankih:  
Uber dodaj

Ministrstvo za infrastrukturo je v javno razpravo poslalo novelo zakona o prevozih v cestnem prometu, ki odpira vrata ameriškemu ponudniku prevozov Uber v Slovenijo. S to ministrstvo uvaja možnost najema vozila z voznikom in opredeljuje regulacijo na ravni države, obenem pa predlaga zmanjšanje administrativnih ovir za izvajanje taksi dejavnosti.

V skladu z veljavnim zakonom o prevozih v cestnem prometu lahko po naročilu prevoznik enega potnika prepelje samo v obliki taksi prevoza, saj je občasni prevoz namenjen samo vnaprej določeni skupini potnikov. Preostale oblike prevoza so namenjene drugim vrstam potnikov oziroma popolnoma drugačnim oblikam prevozov. Taksist mora imeti licenco na državni ravni, dovoljenje lokalne skupnosti, označeno vozilo, prevoz pa se lahko opravi samo na podlagi taksimetra.

Ker se pri prevozih, dogovorjenih prek spletnih platform, o ceni prevoza in poti dogovori vnaprej in ima potnik s tem zagotovilo ponudnika, so zahteve za dodatno zaščito, kot je taksimeter, nepotrebne, menijo na ministrstvu za infrastrukturo.

Taksisti skupaj s predstavniki delodajalcev in delojemalcev predlagani spremembi zakona nasprotujejo, ker se s to Uberju omogoča, da bo nelojalna konkurenca taksijem in javnemu potniškemu prometu. S predlaganimi spremembami zakona o prevozih v cestnem prometu niso zadovoljni niti v Uberju, saj po njihovem mnenju določa preveč pogojev in administrativnih ovir za izvajalce najema vozila z voznikom, pa tudi za izvajanje prevozov s taksijem.


Več iz teme:  
Uber >

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Gašperšič napisal zakon za Uber. Bomo zdaj dobili Uber? Verjetno ne 2

Razloga za to sta dva: predlog zakona prinaša nove zaplete in ministrstvo za infrastrukturo ima zelo malo časa za sprejetje zakona

OK & EN
Novice
Novice (video) Samovozeči Uber povzročil nesrečo s smrtnim izidom 98

Vozilo z vključenim sistemom za avtonomno vožnjo je v Arizoni povozilo žensko, ki ni uporabljala označenega prehoda za pešce....