Pogled v čas, ko bomo vsi pametni členi v elektroomrežju Pogled v čas, ko bomo vsi pametni členi v elektroomrežju Kako v svetu in pri nas razvijajo pametna omrežja in kaj bomo imeli od tega.
(intervju) Jože Damijan: Levica je ekscesni odgovor na ekscese kapitalizma, ki jih v Sloveniji ni (intervju) Jože Damijan: Levica je ekscesni odgovor na ekscese kapitalizma, ki jih v Sloveniji ni Politika bo šla malo bolj v levo, velikih strahov pa nimam, pravi ekonomist Jože Damijan, ki meni, da bo Šarčeva vlada iskala soglasja malo pri Levici, malo pa pri NSi, kadar bo Levica preveč ekstremna. O Binetu Kordežu, ki na njegovem blogu piše o davkih, pa: »Tudi Karl May je najboljše knjige napisal v zaporu.«
Kako je mladi podjetnik legendo pretopil v donosen posel Kako je mladi podjetnik legendo pretopil v donosen posel Podjetje ZkotZ je doslej po vsem svetu prodalo že več kot dva milijona izdelkov, 90 odstotkov jih izvozijo.
(intervju) Umetnik, ki se z izmišljotinami bojuje proti lažem (intervju) Umetnik, ki se z izmišljotinami bojuje proti lažem Britanec Simon Wilkinson ustvarja zgodbe, ki jih prek več medijev in množice spletnih objav gledalcu prepričljivo predstavi kot resnične. Samo za to, da bi mu na koncu pokazal, da je bil manipuliran.

Sprememba zakona, ki Uberju odpira vrata v Slovenijo, v javno razpravo

Čas branja: 1 min
08.02.2018  21:00
Sprememba zakona, ki Uberju odpira vrata v Slovenijo, v javno razpravo
Z možnostjo najema vozila z voznikom ministrstvo za infrastrukturo v predlaganih spremembah zakona o prevozih v cestnem prometu odpira vrata Uberju na slovenski trg.

Ministrstvo za infrastrukturo je v javno razpravo poslalo novelo zakona o prevozih v cestnem prometu, ki odpira vrata ameriškemu ponudniku prevozov Uber v Slovenijo. S to ministrstvo uvaja možnost najema vozila z voznikom in opredeljuje regulacijo na ravni države, obenem pa predlaga zmanjšanje administrativnih ovir za izvajanje taksi dejavnosti.

V skladu z veljavnim zakonom o prevozih v cestnem prometu lahko po naročilu prevoznik enega potnika prepelje samo v obliki taksi prevoza, saj je občasni prevoz namenjen samo vnaprej določeni skupini potnikov. Preostale oblike prevoza so namenjene drugim vrstam potnikov oziroma popolnoma drugačnim oblikam prevozov. Taksist mora imeti licenco na državni ravni, dovoljenje lokalne skupnosti, označeno vozilo, prevoz pa se lahko opravi samo na podlagi taksimetra.

Ker se pri prevozih, dogovorjenih prek spletnih platform, o ceni prevoza in poti dogovori vnaprej in ima potnik s tem zagotovilo ponudnika, so zahteve za dodatno zaščito, kot je taksimeter, nepotrebne, menijo na ministrstvu za infrastrukturo.

Taksisti skupaj s predstavniki delodajalcev in delojemalcev predlagani spremembi zakona nasprotujejo, ker se s to Uberju omogoča, da bo nelojalna konkurenca taksijem in javnemu potniškemu prometu. S predlaganimi spremembami zakona o prevozih v cestnem prometu niso zadovoljni niti v Uberju, saj po njihovem mnenju določa preveč pogojev in administrativnih ovir za izvajalce najema vozila z voznikom, pa tudi za izvajanje prevozov s taksijem.

Več iz teme:  
Uber >

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Se obeta rekordni japonski borzni debi?

O IPO za mobilni telekom razmišljajo pri Softbank Group

TRANS-LOG
Novice
Novice Junckerjev sklad. Pozor, prihaja EFSI 2.0. Kaj morate vedeti? 1

Kako donosen bo moral biti projekt in kakšne pogoje bo moral izpolnjevati, če bo želel v prihodnje prejeti podporo Junckerjevega sklada;...

FINANCE
Švabske gospodinje očitno zapravijo več 2

Po oceni nemškega statističnega urada so se prihodki od prodaje na drobno v Nemčiji lani okrepili za približno tri odstotke