Start-up podjetje SportyCo, ki je do zdaj delovalo pod imenom SportyFi, je v Barceloni podpisalo sponzorsko pogodbo s španskim prvoligašem Espanyol. SportyCo je platforma, ki bo mladim športnikom po vsem svetu omogočala, da lažje pridobijo finančna sredstva v najpomembnejših fazah svoje kariere.
Sponzorska pogodba, ki sta jo na sedežu kluba v Barceloni podpisala Marko Filej in Simon Žgavec, soustanovitelja družbe SportyCo, s podpredsednikom Espanyola Carlosom Garcio Pontom, med drugim vključuje tudi pojavljanje imena podjetja na dresih in oglasnih panojih španskega prvoligaša na vseh uradnih tekmah do konca letošnje sezone. Da slovensko podjetje sponzorira nogometne klube v eni izmed petih najmočnejših nacionalnih lig v Evropi, se sicer ne dogaja prav pogosto. Pred leti je denimo francoskega prvoligaša Nico sponzoriralo velenjsko Gorenje.
Kot pojasnjujejo v podjetju, želijo s platformo SportyCo, ki je plod slovenskega znanja, odstraniti ovire, ki nadarjenim športnikom onemogočajo razvoj kariere. Obenem pa bodo prek platforme 1,3 milijarde dolarjev veliko športno industrijo odprli malim vlagateljem. Prepričani so, da bodo s svojim modelom financiranja odprli novo poglavje v športni industriji in demokratizirali naložbe v športu. Sama platforma se že testira, povsem pa bo zaživela do konca marca letos.