Rekreacija v naravi cveti - kako znamo s tem služiti Slovenci Rekreacija v naravi cveti - kako znamo s tem služiti Slovenci Leta 2017 je bilo rekreativcev na prostem po svetu 566 milijonov, leta 2023 jih bo po ocenah že 1,26 milijarde, ki bodo samo prek spleta za opremo porabili 75 milijard evrov. Kako uspešno ta val lovimo pri nas?
Urška Velikonja, kandidatka za vodstvo ameriške SEC: Če bi Trump nehal tvitati, bi bil gotovo še enkrat izvoljen Urška Velikonja, kandidatka za vodstvo ameriške SEC: Če bi Trump nehal tvitati, bi bil gotovo še enkrat izvoljen Urška Velikonja, Georgetown Univerza: Trump s tvitanjem neumnosti in razpihovanjem sovraštva sam sebi meče polena pod noge. Če se gospodarska rast ustavi, nima možnosti. Treba je tudi vedeti, da se v ozadju gospodarske rasti skrivajo zelo različne številke.
Katere novosti lahko pričakujemo v pametnih mobilnikih, ki prihajajo jeseni Katere novosti lahko pričakujemo v pametnih mobilnikih, ki prihajajo jeseni Samsung je z zdaj že tradicionalno predstavitvijo linije galaxy note sredi poletja odprl jesensko prerivanje, kdo bo na trg poslal najboljši pametni telefon.

Slovenski start-up SportyCo na dresih španskega Espanyola

Čas branja: 1 min
08.02.2018  21:00
Slovenski start-up SportyCo na dresih španskega Espanyola
Igralci španskega prvoligaša Espanyol bodo ime slovenskega start-upa SportyCo na dresih nosili do konca letošnje sezone.

Obveščaj me o novih člankih:  

Start-up podjetje SportyCo, ki je do zdaj delovalo pod imenom SportyFi, je v Barceloni podpisalo sponzorsko pogodbo s španskim prvoligašem Espanyol. SportyCo je platforma, ki bo mladim športnikom po vsem svetu omogočala, da lažje pridobijo finančna sredstva v najpomembnejših fazah svoje kariere.

Sponzorska pogodba, ki sta jo na sedežu kluba v Barceloni podpisala Marko Filej in Simon Žgavec, soustanovitelja družbe SportyCo, s podpredsednikom Espanyola Carlosom Garcio Pontom, med drugim vključuje tudi pojavljanje imena podjetja na dresih in oglasnih panojih španskega prvoligaša na vseh uradnih tekmah do konca letošnje sezone. Da slovensko podjetje sponzorira nogometne klube v eni izmed petih najmočnejših nacionalnih lig v Evropi, se sicer ne dogaja prav pogosto. Pred leti je denimo francoskega prvoligaša Nico sponzoriralo velenjsko Gorenje.

Kot pojasnjujejo v podjetju, želijo s platformo SportyCo, ki je plod slovenskega znanja, odstraniti ovire, ki nadarjenim športnikom onemogočajo razvoj kariere. Obenem pa bodo prek platforme 1,3 milijarde dolarjev veliko športno industrijo odprli malim vlagateljem. Prepričani so, da bodo s svojim modelom financiranja odprli novo poglavje v športni industriji in demokratizirali naložbe v športu. Sama platforma se že testira, povsem pa bo zaživela do konca marca letos.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki (v grafih) Evropski dolgovi: kaj se je spremenilo v letu dni in kje je Slovenija 15

Slovenija je precej zmanjšala svojo relativno zadolženost (obseg javnega dolga v deležu od BDP), vendar pa je nominalni obseg dolga...

FINANCE
Zakaj dvig minimalne plače in ne znižanje DDV? 2

Če hočete skregati ekonomista levega oziroma desnega prepričanja, jima postavite vprašanje o dvigu minimalne plače

AGROBIZ
Članki
Članki Ali EU lahko prepove döner kebab in giros? 4

Takšna vprašanja se pojavljajo, ker bo evropski parlament ta teden odločal, ali naj blokira predlog komisije, da bi dovolili uporabo...

FINANCE
Članki
Članki (graf) Za švedski Spotify je bil prvi borzni dan precej turbulenten

Prvi borzni dan za švedski Spotify ni šel brez zapletov - najprej so začetek trgovanja z njegovimi delnicami zakasnili, potem so se prvi...

FINANCE
Članki
Članki Spletna prodaja: meja 22 evrov za pošiljke iz Kitajske bo padla, pravila v EU pa se poenostavila

Reforma evropskega sistema DDV prinaša več novosti: prihodnje leto bodo za mikro in zagonska podjetja, ki po spletu storitve prodajajo v...