Švicarska pozavarovalnica Swiss Re in japonski tehnološki konglomerat SoftBank Group se pogajata o lastniškem vstopu Japoncev v švicarsko družbo. Če bodo pogajanja uspešna, bo pozavarovalnica SoftBank prodala približno tretjinski lastniški delež, posel pa bi bil vreden 10 milijard dolarjev oziroma 8,1 milijarde evrov. Če bo uspel, bo pomenil doslej največji vstop SoftBank na področje finančnih storitev.
Po ocenah poznavalcev bi to lahko bila dobra naložba za SoftBank, saj ima Swiss Re, katere tržna vrednost je ocenjena na okoli 28,5 milijarde evrov, visoke, več kot petodstotne dividende, poleg tega bi se ji z nakupom odprle še nove velike poslovne priložnosti. SoftBank pri tem verjetno upa, da bo zavarovalniške produkte Swiss Re lahko ponujala neposredno podjetjem, v katera je vložila svoja sredstva, med drugim Uberju. Priložnosti pa se obema pogajalcema ponujajo tudi z množico morebitnih novih zavarovancev, kot so vozniki avtomobilov za souporabo prevoza, ki pogosto niso zavarovani kot zaposleni. Swiss Re bi si s tem tudi okrepila konkurenčnost v primerjavi s tradicionalnimi zavarovalnicami, ki se na nove tehnologije in poslovne modele privajajo počasi.
Skupina SoftBank, katere ustanovitelj je Masajoši Son, je v preteklosti že vlagala v zavarovalnice, med drugim v kitajsko spletno zavarovalnico ZhongAn in ameriško zagonsko zavarovalnico Lemonade. Lani je SoftBank zasnovala sklad Vision Fund, ki naj bi bil s sto milijardami dolarjev kapitala največji sklad zasebnega kapitala na svetu. Prek njega je SoftBank vložila že 27,5 milijarde dolarjev v tehnološka podjetja po vsem svetu. Masajoši, ki je SoftBank ustanovil leta 1981, je leta 2000 vložil dobrih 16 milijonov evrov v Ali Baba Group; zdaj je njegov delež v tem kitajskem spletnem velikanu vreden 114 milijard evrov.