Kitajski velikan na področju storitev deljenja prevozov Didi Chuxing in japonska multinacionalka Softbank bosta sodelovala pri razvoju platforme za storitve taksi industrije. Poskusno naj bi jo začeli uporabljati čez leto dni v nekaterih večjih mestih na Japonskem.
Japonci so zvesti uporabniki tradicionalnih taksi storitev, zato se ponudniki storitev za deljenje prevozov, kakršen je Uber, v deželi vzhajajočega sonca težko uveljavijo. Nekoliko bolj uspešne so aplikacije, prek katerih lahko uporabniki naročijo prevoz pri običajnih taksi službah. Pri Didiju napovedujejo, da bodo s pomočjo naprednih tehnologij najprej izboljšali opremljenost taksijev za tovrstne storitve, nato pa k njihovi rabi spodbudil tudi stranke. Cilj je izboljšati učinkovitost tako za voznike kot potnike, navajajo.
Didi Chuxing in Softbank sta posel, katerega vrednosti nista razkrila, napovedala le nekaj dni za tem, ko je Toyota razkrila skoraj 70 milijonov dolarjev vredno naložbo v razvoj največje aplikacije za naročanje taksi prevozov na Japonskem.
Sicer pa si tako Didi Chuxing kot Softbank prizadevata odrezati čim večji kos pogače na trgu deljenja prevozov. Didi, ki je navzoč na petih celinah, je lani sklenil partnerstvo s Taxifyjem, estonsko družbo, ki je ustvarila najhitreje rastočo evropsko aplikacijo za naročanje prevoza, in dubajskim ponudnikom skupinskih prevozov Careem. Med njegovimi partnerji so tudi brazilska taksi služba 99, Uberjev tekmec v Ameriki Lyft, družba za najem vozil Avis Budget Group ter indijsko podjetje za naročanje osebnega prevoza Ola. Japonska multinacionalka SoftBank pa je pred nedavnim kupila 15 odstotkov ameriške prevozniške družbe Uber in napovedala, da bo vanj skupaj z vlagatelji vložila še dobro milijardo evrov.