Največja trgovska veriga v Veliki Britaniji Tesco namerava vzpostaviti verigo nizkocenovnih trgovin, s katero bo branila svoj položaj pred čedalje uspešnejšima nemškima diskontnima trgovcema Aldi in Lidl na Otoku.
V diskontnih trgovinah, za katere bodo pri Tescu oblikovali ločeno blagovno znamko, bo kupcem na voljo omejen nabor izdelkov po cenah, ki so primerljive s tistimi v diskontih nemških trgovcev. Medtem ko je v klasičnih Tescovih trgovinah kupcem na voljo 35 tisoč različnih izdelkov, bi jih na policah diskontne trgovine ponujali približno tri tisoč.
Tesco, ki je tretji največji svetovni trgovec, po ameriškem Wal-Martu in francoskem Carrefourju, skupaj z drugimi vodilnimi klasičnimi trgovci na Otoku – Asdo, Morrisonsom and Sainsbury’sjem – postopoma izgublja tržni delež zaradi Aldija in Lidla. Zadnji ima na Otoku trenutno petodstotni tržni delež, Aldi pa 6,9-odstotnega. Pred letom dni sta nemška diskontna trgovca obvladovala 4,5 odstotka oziroma 6,2 odstotka britanskega trga s prehrambnimi izdelki.
Tesco je po 4,3 milijarde evrov težkem prevzemu veletrgovca Booker, za posel je konec leta dobil zeleno luč regulatorja, svoj tržni delež na Otoku povečal na 28 odstotkov. O uspešnosti trgovcev z živili zgovorno pričajo podatki o rasti njihove prodaje. Medtem ko je Tesco to v zadnjih 12 tednih povečal za 2,6 odstotka, sta jo Lidl in Aldi za 16,3 oziroma za 16,2 odstotka.