Nevarna politična trenja po svetu – in katera bi nas morala najbolj skrbeti Nevarna politična trenja po svetu – in katera bi nas morala najbolj skrbeti Zahodni Balkan, vzpon skrajnih gibanj v Evropi, Ukrajina, trgovinska vojna med ZDA in Kitajsko, Sirija, Iran, Severna Koreja … Pogledali smo nekatera največja politična trenja po svetu, ki se še intenzivirajo, s strokovnjakom za varnostna vprašanja Iztokom Prezljem pa poskušali oceniti njihov razvoj in katera nas najbolj ogrožajo.
Kako je Nike z oglasom sprovociral Trumpa in povečal vrednost podjetja Kako je Nike z oglasom sprovociral Trumpa in povečal vrednost podjetja Kampanja ameriške korporacije za športno obutev Nike ob 30-letnici slogana »Just do it« z uporniškim zvezdnikom ameriškega nogometa Colinom Kaepernickom v glavni vlogi v zadnjih tednih dviguje vse več prahu, pa tudi prodajo in vrednost delnice.
Start-up, ki naj bi postal kitajski Tesla, ali zakaj letijo milijarde na kitajski trg električnih avtov Start-up, ki naj bi postal kitajski Tesla, ali zakaj letijo milijarde na kitajski trg električnih avtov Nio je eden od številnih kitajskih start-upov, ki se spuščajo na rastoči trg električnih avtomobilov in dobivajo vlagateljske milijarde. Prejšnji teden je v New Yorku izpeljal prvo javno ponudbo delnic, analitiki pa opozarjajo, da so njegovi proizvodni cilji morda preveč ambiciozni.

Tesco z verigo nizkocenovnih trgovin v boj proti Aldiju in Lidlu

Čas branja: 1 min
15.02.2018  21:00
Tesco z verigo nizkocenovnih trgovin v boj proti Aldiju in Lidlu
Medtem ko je britanski Tesco v zadnjih 12 tednih prodajo na Otoku povečal za 2,6 odstotka, sta jo Lidl in Aldi za 16,3 oziroma za 16,2 odstotka.

Največja trgovska veriga v Veliki Britaniji Tesco namerava vzpostaviti verigo nizkocenovnih trgovin, s katero bo branila svoj položaj pred čedalje uspešnejšima nemškima diskontnima trgovcema Aldi in Lidl na Otoku.

V diskontnih trgovinah, za katere bodo pri Tescu oblikovali ločeno blagovno znamko, bo kupcem na voljo omejen nabor izdelkov po cenah, ki so primerljive s tistimi v diskontih nemških trgovcev. Medtem ko je v klasičnih Tescovih trgovinah kupcem na voljo 35 tisoč različnih izdelkov, bi jih na policah diskontne trgovine ponujali približno tri tisoč.

Tesco, ki je tretji največji svetovni trgovec, po ameriškem Wal-Martu in francoskem Carrefourju, skupaj z drugimi vodilnimi klasičnimi trgovci na Otoku – Asdo, Morrisonsom and Sainsbury’sjem – postopoma izgublja tržni delež zaradi Aldija in Lidla. Zadnji ima na Otoku trenutno petodstotni tržni delež, Aldi pa 6,9-odstotnega. Pred letom dni sta nemška diskontna trgovca obvladovala 4,5 odstotka oziroma 6,2 odstotka britanskega trga s prehrambnimi izdelki.

Tesco je po 4,3 milijarde evrov težkem prevzemu veletrgovca Booker, za posel je konec leta dobil zeleno luč regulatorja, svoj tržni delež na Otoku povečal na 28 odstotkov. O uspešnosti trgovcev z živili zgovorno pričajo podatki o rasti njihove prodaje. Medtem ko je Tesco to v zadnjih 12 tednih povečal za 2,6 odstotka, sta jo Lidl in Aldi za 16,3 oziroma za 16,2 odstotka.

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Se evropsko stališče do brexita mehča? 5

Po poročanju Business Insiderja (BI) evropski parlament pripravlja resolucijo, s katero naj bi EU pozval k več prožnosti; v pisarni...

FINANCE
Članki
Članki Vse, kar morate vedeti o slovensko-hrvaškem sporu glede stare LB 2

(Ozadje) Pojasnjujemo, za kaj gre pri sporu o prenesenih starih deviznih vlog hrvaških varčevalcev LB, in katera tri vprašanja v zvezi s...

FINANCE
Članki
Članki W. Buffett svari: Ne zadolžujte se za nakup delnic

To je sloviti naložbenik Warren Buffett med drugim zapisal v pismu delničarjem svoje družbe Berkshire Hathaway, ki je z leti pridobilo...

FINANCE
Članki
Članki Kdo sta Matteo Salvini in Luigi di Maio, zmagovalna obraza italijanskih volitev 1

Matteo Salvini, prvi obraz desničarske Lige, nekdaj Severne lige, je dejal, da ima pravico, da poskusi sestaviti vlado. A največ podpore...