Manager

Tesco z verigo nizkocenovnih trgovin v boj proti Aldiju in Lidlu

Izpostavljamo

FINANCE
Manager
Lestvica TOP 101: To so najboljši med največjimi in tako meljejo inflacijo
Manager
TOP 101
ManagerJure Ugovšek Lestvica TOP 101: To so najboljši med največjimi in tako meljejo inflacijo 1

Predstavljamo celosten pregled največjih slovenskih skupin in družb ter najboljših med njimi.

FINANCE
Manager
To je lestvica 100 najboljših in največjih slovenskih podjetij
Manager
MANAGER: TOP 101
ManagerJure Ugovšek To je lestvica 100 najboljših in največjih slovenskih podjetij 5

Sestavili smo lestvici največjih slovenskih podjetij in najboljših med njimi.

15.02.2018 21:00
Čas branja: 1 min
Tesco z verigo nizkocenovnih trgovin v boj proti Aldiju in Lidlu
Medtem ko je britanski Tesco v zadnjih 12 tednih prodajo na Otoku povečal za 2,6 odstotka, sta jo Lidl in Aldi za 16,3 oziroma za 16,2 odstotka.

Največja trgovska veriga v Veliki Britaniji Tesco namerava vzpostaviti verigo nizkocenovnih trgovin, s katero bo branila svoj položaj pred čedalje uspešnejšima nemškima diskontnima trgovcema Aldi in Lidl na Otoku.

V diskontnih trgovinah, za katere bodo pri Tescu oblikovali ločeno blagovno znamko, bo kupcem na voljo omejen nabor izdelkov po cenah, ki so primerljive s tistimi v diskontih nemških trgovcev. Medtem ko je v klasičnih Tescovih trgovinah kupcem na voljo 35 tisoč različnih izdelkov, bi jih na policah diskontne trgovine ponujali približno tri tisoč.

Tesco, ki je tretji največji svetovni trgovec, po ameriškem Wal-Martu in francoskem Carrefourju, skupaj z drugimi vodilnimi klasičnimi trgovci na Otoku – Asdo, Morrisonsom and Sainsbury’sjem – postopoma izgublja tržni delež zaradi Aldija in Lidla. Zadnji ima na Otoku trenutno petodstotni tržni delež, Aldi pa 6,9-odstotnega. Pred letom dni sta nemška diskontna trgovca obvladovala 4,5 odstotka oziroma 6,2 odstotka britanskega trga s prehrambnimi izdelki.

Tesco je po 4,3 milijarde evrov težkem prevzemu veletrgovca Booker, za posel je konec leta dobil zeleno luč regulatorja, svoj tržni delež na Otoku povečal na 28 odstotkov. O uspešnosti trgovcev z živili zgovorno pričajo podatki o rasti njihove prodaje. Medtem ko je Tesco to v zadnjih 12 tednih povečal za 2,6 odstotka, sta jo Lidl in Aldi za 16,3 oziroma za 16,2 odstotka.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Kje bomo kupovali hrano čez 10 let?
AGROBIZ
Novice
45. letni posvet zadružnikov: Kako trdna je prehranska veriga od kmeta do kupca
Agrobiznis
NovicePetra Šubic 45. letni posvet zadružnikov: Kako trdna je prehranska veriga od kmeta do kupca

Z razpravo o izzivih pri pridelavi, predelavi in prodaji hrane ter pri sodelovanju v verigi od kmeta do kupcev se je v Portorožu končal že 45. letni posvet zadružnikov.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
(E-knjižica) Kako zavarovati naše nepremičnine in avtomobile?
PRO
Finance
Finance PRO (E-knjižica) Kako zavarovati naše nepremičnine in avtomobile? (PRO)

Razkrivamo nekaj največjih pasti pri zavarovanju nepremičnin in avtomobilov.