Kakšna bo v letu 2019 rast v Sloveniji Kakšna bo v letu 2019 rast v Sloveniji Vsi napovedovalci se strinjajo, da bo prihodnje leto doma in na tujem zahtevnejše kot letošnje.
2019: Kaj se napoveduje v najpomembnejših panogah 2019: Kaj se napoveduje v najpomembnejših panogah Prognoze rasti in razvojnih trendov v gradbeništvu, transportu in logistiki, avtomobilizmu, trgovini na drobno, elektroindustriji, kovinski industriji, IKT, farmaciji, turizmu ter okolju in energetiki.
Komu se v letu 2019 ni treba bati za službo Komu se v letu 2019 ni treba bati za službo Vozniki, proizvodni in gradbeni delavci bodo v prihodnjem letu najbolj zaželeni.
7 tehnologij, ki bodo zaznamovale leto 2019 7 tehnologij, ki bodo zaznamovale leto 2019 O tem, kako nam bodo tehnološki trendi narekovali delo in življenje, vplivali na delovna mesta in kateri specialisti bodo najbolj iskani.

Nemška mesta smejo omejiti promet z dizelskimi vozili

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
avtomobilska industrija   dodaj
Nemčija   dodaj
goriva   dodaj
Daimler dodaj
Porsche dodaj
 
Čas branja: 1 min
01.03.2018  21:00
Nemška mesta smejo omejiti promet z dizelskimi vozili
15 milijonov dizelskih vozil je po oceni na nemških cestah, od teh bi omejitve veljale za večino.

Obveščaj me o novih člankih:  
avtomobilska industrija   dodaj
Nemčija   dodaj
goriva   dodaj
Daimler dodaj
Porsche dodaj

Mestne oblasti v Stuttgartu, Düsseldorfu in drugih nemških mestih bodo v boju za čistejši zrak smele omejiti oziroma prepovedati promet s starejšimi dizelskimi vozili na še posebej onesnaženih mestnih območjih. Tako je odločilo zvezno upravno sodišče v Leipzigu, ki je mestom naložilo, naj izvedejo revizijo okoljskih načrtov in v tem okviru preverijo, ali so takšni omejevalni ukrepi proporcionalni.

Zvezno upravno sodišče v Leipzigu se je presoje lotilo na temelju dveh pritožb: nemški zvezni deželi Baden–­Württemberg in Severno Porenje - Vestfalija sta se pritožili zoper odločitev oblasti v svojih glavnih mestih Stuttgartu in Düsseldorfu, da omejijo promet s starejšimi vozili na dizelski pogon. V vodstvih zveznih dežel so zagovarjali prepričanje, da odločitev o takih omejitvah ni stvar lokalne, temveč zvezne ravni. Konkretno je zvezno upravno sodišče presojalo, ali za omenjeno omejitev oziroma prepoved obstaja pravna podlaga.

Pri načrtovanih ukrepih za omejitev oziroma (občasne) prepovedi prometa v nemških mestih so v nemilosti dizelska vozila s starejšimi motorji (do vključno motorja EURO 5), medtem ko se izvzemajo vozila z motorji EURO 6 (standard EURO 6 je bil uveden septembra 2015).

Med bolj onesnaženimi v Nemčiji je prav mesto Stuttgart, kjer imata med drugim sedež tudi avtomobilski družbi Daimler in Porsche, poleg Stuttgarta pa se nizajo še Berlin, Düsseldorf, Hamburg, Köln, München in nekatera druga mesta, ki prav tako razmišljajo o omejitvi prometa z dizelskimi vozili.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novice
Novice Padla je odločitev: nemška mesta smejo omejiti promet z dizelskimi vozili 16

Nemško sodišče, ki je danes odločalo o usodi dizlov v nemških mestih, je odločilo, da so prepovedi prometa v mestnih središčih...

FINANCE
Članki
Članki Se obeta rekordni japonski borzni debi?

O IPO za mobilni telekom razmišljajo pri Softbank Group

FINANCE
Članki
Članki Kdo v EU ima največ slabih posojil – in kaj pripravlja EU, da ne bi nastajala nova 2

Evropska komisija je objavila prvo poročilo o reševanju slabih posojil v članicah. EU sicer čisti slaba posojila in pripravlja nova...

FINANCE
Članki
Članki Vse, kar morate vedeti o slovensko-hrvaškem sporu glede stare LB 2

(Ozadje) Pojasnjujemo, za kaj gre pri sporu o prenesenih starih deviznih vlog hrvaških varčevalcev LB, in katera tri vprašanja v zvezi s...

FINANCE
Članki
Članki (v grafih) Evropski dolgovi: kaj se je spremenilo v letu dni in kje je Slovenija 15

Slovenija je precej zmanjšala svojo relativno zadolženost (obseg javnega dolga v deležu od BDP), vendar pa je nominalni obseg dolga...