Pogled v čas, ko bomo vsi pametni členi v elektroomrežju Pogled v čas, ko bomo vsi pametni členi v elektroomrežju Kako v svetu in pri nas razvijajo pametna omrežja in kaj bomo imeli od tega.
(intervju) Jože Damijan: Levica je ekscesni odgovor na ekscese kapitalizma, ki jih v Sloveniji ni (intervju) Jože Damijan: Levica je ekscesni odgovor na ekscese kapitalizma, ki jih v Sloveniji ni Politika bo šla malo bolj v levo, velikih strahov pa nimam, pravi ekonomist Jože Damijan, ki meni, da bo Šarčeva vlada iskala soglasja malo pri Levici, malo pa pri NSi, kadar bo Levica preveč ekstremna. O Binetu Kordežu, ki na njegovem blogu piše o davkih, pa: »Tudi Karl May je najboljše knjige napisal v zaporu.«
Kako je mladi podjetnik legendo pretopil v donosen posel Kako je mladi podjetnik legendo pretopil v donosen posel Podjetje ZkotZ je doslej po vsem svetu prodalo že več kot dva milijona izdelkov, 90 odstotkov jih izvozijo.
(intervju) Umetnik, ki se z izmišljotinami bojuje proti lažem (intervju) Umetnik, ki se z izmišljotinami bojuje proti lažem Britanec Simon Wilkinson ustvarja zgodbe, ki jih prek več medijev in množice spletnih objav gledalcu prepričljivo predstavi kot resnične. Samo za to, da bi mu na koncu pokazal, da je bil manipuliran.

Nemška mesta smejo omejiti promet z dizelskimi vozili

Čas branja: 1 min
01.03.2018  21:00
Nemška mesta smejo omejiti promet z dizelskimi vozili
15 milijonov dizelskih vozil je po oceni na nemških cestah, od teh bi omejitve veljale za večino.

Mestne oblasti v Stuttgartu, Düsseldorfu in drugih nemških mestih bodo v boju za čistejši zrak smele omejiti oziroma prepovedati promet s starejšimi dizelskimi vozili na še posebej onesnaženih mestnih območjih. Tako je odločilo zvezno upravno sodišče v Leipzigu, ki je mestom naložilo, naj izvedejo revizijo okoljskih načrtov in v tem okviru preverijo, ali so takšni omejevalni ukrepi proporcionalni.

Zvezno upravno sodišče v Leipzigu se je presoje lotilo na temelju dveh pritožb: nemški zvezni deželi Baden–­Württemberg in Severno Porenje - Vestfalija sta se pritožili zoper odločitev oblasti v svojih glavnih mestih Stuttgartu in Düsseldorfu, da omejijo promet s starejšimi vozili na dizelski pogon. V vodstvih zveznih dežel so zagovarjali prepričanje, da odločitev o takih omejitvah ni stvar lokalne, temveč zvezne ravni. Konkretno je zvezno upravno sodišče presojalo, ali za omenjeno omejitev oziroma prepoved obstaja pravna podlaga.

Pri načrtovanih ukrepih za omejitev oziroma (občasne) prepovedi prometa v nemških mestih so v nemilosti dizelska vozila s starejšimi motorji (do vključno motorja EURO 5), medtem ko se izvzemajo vozila z motorji EURO 6 (standard EURO 6 je bil uveden septembra 2015).

Med bolj onesnaženimi v Nemčiji je prav mesto Stuttgart, kjer imata med drugim sedež tudi avtomobilski družbi Daimler in Porsche, poleg Stuttgarta pa se nizajo še Berlin, Düsseldorf, Hamburg, Köln, München in nekatera druga mesta, ki prav tako razmišljajo o omejitvi prometa z dizelskimi vozili.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novice
Novice Padla je odločitev: nemška mesta smejo omejiti promet z dizelskimi vozili 16

Nemško sodišče, ki je danes odločalo o usodi dizlov v nemških mestih, je odločilo, da so prepovedi prometa v mestnih središčih...

FINANCE
Članki
Članki Se obeta rekordni japonski borzni debi?

O IPO za mobilni telekom razmišljajo pri Softbank Group

FINANCE
Članki
Članki Kdo v EU ima največ slabih posojil – in kaj pripravlja EU, da ne bi nastajala nova 2

Evropska komisija je objavila prvo poročilo o reševanju slabih posojil v članicah. EU sicer čisti slaba posojila in pripravlja nova...

FINANCE
Članki
Članki Vse, kar morate vedeti o slovensko-hrvaškem sporu glede stare LB 2

(Ozadje) Pojasnjujemo, za kaj gre pri sporu o prenesenih starih deviznih vlog hrvaških varčevalcev LB, in katera tri vprašanja v zvezi s...

FINANCE
Članki
Članki (v grafih) Evropski dolgovi: kaj se je spremenilo v letu dni in kje je Slovenija 15

Slovenija je precej zmanjšala svojo relativno zadolženost (obseg javnega dolga v deležu od BDP), vendar pa je nominalni obseg dolga...