(intervju) Na Balkanu vre na več koncih – kako resne so napetosti? (intervju) Na Balkanu vre na več koncih – kako resne so napetosti? V zadnjem letu je na zahodnem Balkanu znova bolj nemirno – demonstracije v Srbiji, protesti v BiH, kosovsko zvišanje carin … Kaj se dogaja, pojasnjuje Rok Zupančič s FDV, ki se zadnjih deset let intenzivno ukvarja s tem nemirnim območjem.
Kdo je najbogatejši Madžar, ki ga v Sloveniji zanimata Emonika in Abanka Kdo je najbogatejši Madžar, ki ga v Sloveniji zanimata Emonika in Abanka Sandor Csanyi, prijatelj Viktorja Orbana, že 27 let vodi banko OTP, ki je postala največja finančna ustanova v regiji. Prek podjetja Granit Polus je vstopil v projekt Emonika, OTP pa bi kupila Abanko.
Bo letos padel rekord z borznimi debiji? Bo letos padel rekord z borznimi debiji? Na borzi bi bilo letos lahko zbranega rekordno svežega kapitala, menijo analitiki. Med najverjetnejšimi IPO se omenjajo tehnološka podjetja Palantir, Slack in Pinterest ter tekmeca Uber in Lyft, ki sta že začela dirko, kdo bo prvi.
(intervju) Dejan Turk, šef A1 in Vip mobile: Slovenski način vodenja se v Srbiji ni obnesel (intervju) Dejan Turk, šef A1 in Vip mobile: Slovenski način vodenja se v Srbiji ni obnesel Dejan Turk vodi dva telekomunikacijska operaterja, slovenski A1 in srbski Vip mobile, in to tako, kot pravi, da zaposlenim ne ukazuje od zadaj, ampak z njimi juriša v prvih vrstah. Slovenski menedžer leta je zdaj še srbski.
Grmi in postavlja se za 200 tisočakov, stane le 70 Grmi in postavlja se za 200 tisočakov, stane le 70 Ford mustang je huligan v družbi evropskih športnikov za podobno ceno, ki zna pritegniti tako zelo kot superšportniki za 200 in več tisočakov. Je avto, ki dvigne največ prahu za ceno, ki jo zahteva.

Kitajski Geely je postal največji posamični lastnik nemškega Daimlerja

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
avtomobilska industrija   dodaj
Geely dodaj
Volvo dodaj
Daimler dodaj
Li Shufu dodaj
 
Čas branja: 1 min
01.03.2018  21:00
Kitajski Geely je postal največji posamični lastnik nemškega Daimlerja
7,5 milijarde evrov je za 9,7-odstotni delež v nemškem Daimlerju odštel kitajski avtomobilski koncern Geely, ki je od ameriškega Forda leta 2010 kupil švedski Volvo.

Obveščaj me o novih člankih:  
avtomobilska industrija   dodaj
Geely dodaj
Volvo dodaj
Daimler dodaj
Li Shufu dodaj

Kitajski avtomobilski koncern Geely, lastnik švedskega proizvajalca Volvo Cars, je postal tudi največji posamični lastnik nemškega avtomobilskega velikana Daimler. Za 9,7-odstotni delež v koncernu iz Stuttgarta je Geely oziroma njegov ustanovitelj in prvi mož, milijarder Li Shufu, odštel 7,5 milijarde evrov.

Z 9,7-odstotnim lastniškim deležem je Geely prehitel kuvajtski državni sklad, ki je lastnik 6,8 odstotka Daimlerja, in Renault Nissan, ki ima v nemškem izdelovalcu avtomobilov znamke Mercedes Benz 3,1-odstotni delež. Med tremi nemškimi avtomobilskimi velikani le Daimler ni v družinski lasti. Večinski lastnik Volkswagna je družinski klan Porsche-Piech, BMW pa je v 47-odstotni lasti najbogatejše Nemke Susanne Klatten in njenega brata Stefana Quandta.

Po besedah milijarderja Li Shufuja, ustanovitelja in prvega človeka Geelyja, ima Evropa zelo pomembno vlogo za razvoj avtomobilskih znamk v Geelyjevem portfelju. Z vstopom v lastništvo Daimlerja pa bodo laže kos izzivom, ki jih s svojim razvojem avtonomnih in električnih vozil pred klasične avtomobilske proizvajalce postavljajo tehnološki velikani, kot so Google, Apple in Tesla.

Kitajski avtomobilski proizvajalec, ki je leta 2010 od ameriškega velikana Ford prevzel švedskega proizvajalca Volvo Cars, je konec minulega leta postal še največji delničar koncerna Volvo Group. Kupil je namreč 8,2-odstotni delež in pridobil skupno 15,6-odstotni del glasovalnih pravic. Li Shufu na Forbesovi lestvici najbogatejših Kitajcev zaseda deseto mesto, na seznamu najbogatejših zemljanov pa 209. Njegovo premoženje je ocenjeno na skoraj 17 milijard ameriških dolarjev oziroma 13,7 milijarde evrov.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
MANAGER
Manager
Manager Začel je z avtom iz peska, danes je kitajski Tesla

Lastnik kitajskega avtomobilskega podjetja Geely in eden od najbogatejših Kitajcev je kupil skoraj desetodstotni delež Daimlerja. Po...

AVTO
Novice
Novice Geelyju zaradi zamude z razkritjem prevzema deleža Daimlerja grozi kazen

Kitajski Zhejiang Geely se je znašel v preiskavi nemškega zveznega organa za finančni nadzor, ki bo odločal o morebitni kazni.

AVTO
Posel
Posel Kako šef Daimlerja delničarje miri pred strahovi kitajskega prevzema

"Ob možnosti sovražnega prevzema imamo seveda pripravljen scenarij, a tega ne komuniciramo, saj bi s tem izgubil polovico učinka," pravi...

FINANCE
Članki
Članki Nafta splezala prek 74 dolarjev za sod – kako draga bo pot na počitnice? 3

Po podražitvi prejšnji teden se cena surove nafte viša tudi ta teden – zlasti zaradi razmerja med povpraševanjem in ponudbo, na...

FINANCE
Članki
Članki (graf) Za švedski Spotify je bil prvi borzni dan precej turbulenten

Prvi borzni dan za švedski Spotify ni šel brez zapletov - najprej so začetek trgovanja z njegovimi delnicami zakasnili, potem so se prvi...