(intervju) Študenti z vsega sveta so se zgrozili nad Demokracijo. Se Šarec ne bi smel? (intervju) Študenti z vsega sveta so se zgrozili nad Demokracijo. Se Šarec ne bi smel? Oglaševanje naj prispeva k skupnemu dobremu, meni strokovnjak za odgovorno oglaševanje in predavatelj na univerzi v Melbournu Oliver Vodeb, ki okrca tudi odziv Slovenske oglaševalske zbornice.
Kako se prijemlje 3D-tiskanje v industriji in v naših domovih Kako se prijemlje 3D-tiskanje v industriji in v naših domovih Bodo 3D-tiskalniki za hrano res razširjeni po gospodinjstvih kot avtomati za kavo? Kako razširjeni so tiskalniki v industriji in kaj vse z njimi izdelujemo v Sloveniji in po svetu.
Kaj po Merklovi prinaša katoličanka iz Posarja Kaj po Merklovi prinaša katoličanka iz Posarja Annegret Kramp-Karrenbauer, ki so jo nemški krščanski demokrati (CDU) izvolili za novo vodjo stranke in naslednico Angele Merkel, čaka veliko zahtevnih nalog, od poenotenja stranke, vrnitve prebeglih volivcev do utrditve vladne koalicije s socialdemokrati.
(intervju) Možgani se odločijo 10 sekund prej, preden to sploh veste (intervju) Možgani se odločijo 10 sekund prej, preden to sploh veste Odločamo se na podlagi čustev in napaka je, če poskušamo odločitve spreminjati z racionalno analizo, pravi Nikolaos Dimitriadis, strokovnjak za nevroznanost in nevromarketing.

Kitajski Geely je postal največji posamični lastnik nemškega Daimlerja

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
avtomobilska industrija   dodaj
Geely dodaj
Volvo dodaj
Daimler dodaj
Li Shufu dodaj
 
Čas branja: 1 min
01.03.2018  21:00
Kitajski Geely je postal največji posamični lastnik nemškega Daimlerja
7,5 milijarde evrov je za 9,7-odstotni delež v nemškem Daimlerju odštel kitajski avtomobilski koncern Geely, ki je od ameriškega Forda leta 2010 kupil švedski Volvo.

Obveščaj me o novih člankih:  
avtomobilska industrija   dodaj
Geely dodaj
Volvo dodaj
Daimler dodaj
Li Shufu dodaj

Kitajski avtomobilski koncern Geely, lastnik švedskega proizvajalca Volvo Cars, je postal tudi največji posamični lastnik nemškega avtomobilskega velikana Daimler. Za 9,7-odstotni delež v koncernu iz Stuttgarta je Geely oziroma njegov ustanovitelj in prvi mož, milijarder Li Shufu, odštel 7,5 milijarde evrov.

Z 9,7-odstotnim lastniškim deležem je Geely prehitel kuvajtski državni sklad, ki je lastnik 6,8 odstotka Daimlerja, in Renault Nissan, ki ima v nemškem izdelovalcu avtomobilov znamke Mercedes Benz 3,1-odstotni delež. Med tremi nemškimi avtomobilskimi velikani le Daimler ni v družinski lasti. Večinski lastnik Volkswagna je družinski klan Porsche-Piech, BMW pa je v 47-odstotni lasti najbogatejše Nemke Susanne Klatten in njenega brata Stefana Quandta.

Po besedah milijarderja Li Shufuja, ustanovitelja in prvega človeka Geelyja, ima Evropa zelo pomembno vlogo za razvoj avtomobilskih znamk v Geelyjevem portfelju. Z vstopom v lastništvo Daimlerja pa bodo laže kos izzivom, ki jih s svojim razvojem avtonomnih in električnih vozil pred klasične avtomobilske proizvajalce postavljajo tehnološki velikani, kot so Google, Apple in Tesla.

Kitajski avtomobilski proizvajalec, ki je leta 2010 od ameriškega velikana Ford prevzel švedskega proizvajalca Volvo Cars, je konec minulega leta postal še največji delničar koncerna Volvo Group. Kupil je namreč 8,2-odstotni delež in pridobil skupno 15,6-odstotni del glasovalnih pravic. Li Shufu na Forbesovi lestvici najbogatejših Kitajcev zaseda deseto mesto, na seznamu najbogatejših zemljanov pa 209. Njegovo premoženje je ocenjeno na skoraj 17 milijard ameriških dolarjev oziroma 13,7 milijarde evrov.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
MANAGER
Manager
Manager Začel je z avtom iz peska, danes je kitajski Tesla

Lastnik kitajskega avtomobilskega podjetja Geely in eden od najbogatejših Kitajcev je kupil skoraj desetodstotni delež Daimlerja. Po...

AVTO
Novice
Novice Geelyju zaradi zamude z razkritjem prevzema deleža Daimlerja grozi kazen

Kitajski Zhejiang Geely se je znašel v preiskavi nemškega zveznega organa za finančni nadzor, ki bo odločal o morebitni kazni.

AVTO
Posel
Posel Kako šef Daimlerja delničarje miri pred strahovi kitajskega prevzema

"Ob možnosti sovražnega prevzema imamo seveda pripravljen scenarij, a tega ne komuniciramo, saj bi s tem izgubil polovico učinka," pravi...

SUBV
Članki
Članki (pogajanja) Kako za proračun EU po 2020 dati čim manj, a z njim doseči čim več 1

V grafih in številkah - pred začetkom formalnih pogajanj o novem večletnem proračun EU; Slovenija je neuradno po letu 2020 v proračun...

FINANCE
Članki
Članki (grafi) Koliko dražja so posojila v Sloveniji v primerjavi z evrskim povprečjem 2

Pogledali smo, kakšne so po podatkih ECB v povprečju tržne obrestne mere za dolgoročna stanovanjska posojila v Sloveniji in drugih...