Kitajski avtomobilski koncern Geely, lastnik švedskega proizvajalca Volvo Cars, je postal tudi največji posamični lastnik nemškega avtomobilskega velikana Daimler. Za 9,7-odstotni delež v koncernu iz Stuttgarta je Geely oziroma njegov ustanovitelj in prvi mož, milijarder Li Shufu, odštel 7,5 milijarde evrov.
Z 9,7-odstotnim lastniškim deležem je Geely prehitel kuvajtski državni sklad, ki je lastnik 6,8 odstotka Daimlerja, in Renault Nissan, ki ima v nemškem izdelovalcu avtomobilov znamke Mercedes Benz 3,1-odstotni delež. Med tremi nemškimi avtomobilskimi velikani le Daimler ni v družinski lasti. Večinski lastnik Volkswagna je družinski klan Porsche-Piech, BMW pa je v 47-odstotni lasti najbogatejše Nemke Susanne Klatten in njenega brata Stefana Quandta.
Po besedah milijarderja Li Shufuja, ustanovitelja in prvega človeka Geelyja, ima Evropa zelo pomembno vlogo za razvoj avtomobilskih znamk v Geelyjevem portfelju. Z vstopom v lastništvo Daimlerja pa bodo laže kos izzivom, ki jih s svojim razvojem avtonomnih in električnih vozil pred klasične avtomobilske proizvajalce postavljajo tehnološki velikani, kot so Google, Apple in Tesla.
Kitajski avtomobilski proizvajalec, ki je leta 2010 od ameriškega velikana Ford prevzel švedskega proizvajalca Volvo Cars, je konec minulega leta postal še največji delničar koncerna Volvo Group. Kupil je namreč 8,2-odstotni delež in pridobil skupno 15,6-odstotni del glasovalnih pravic. Li Shufu na Forbesovi lestvici najbogatejših Kitajcev zaseda deseto mesto, na seznamu najbogatejših zemljanov pa 209. Njegovo premoženje je ocenjeno na skoraj 17 milijard ameriških dolarjev oziroma 13,7 milijarde evrov.