Pogled v čas, ko bomo vsi pametni členi v elektroomrežju Pogled v čas, ko bomo vsi pametni členi v elektroomrežju Kako v svetu in pri nas razvijajo pametna omrežja in kaj bomo imeli od tega.
(intervju) Jože Damijan: Levica je ekscesni odgovor na ekscese kapitalizma, ki jih v Sloveniji ni (intervju) Jože Damijan: Levica je ekscesni odgovor na ekscese kapitalizma, ki jih v Sloveniji ni Politika bo šla malo bolj v levo, velikih strahov pa nimam, pravi ekonomist Jože Damijan, ki meni, da bo Šarčeva vlada iskala soglasja malo pri Levici, malo pa pri NSi, kadar bo Levica preveč ekstremna. O Binetu Kordežu, ki na njegovem blogu piše o davkih, pa: »Tudi Karl May je najboljše knjige napisal v zaporu.«
Kako je mladi podjetnik legendo pretopil v donosen posel Kako je mladi podjetnik legendo pretopil v donosen posel Podjetje ZkotZ je doslej po vsem svetu prodalo že več kot dva milijona izdelkov, 90 odstotkov jih izvozijo.
(intervju) Umetnik, ki se z izmišljotinami bojuje proti lažem (intervju) Umetnik, ki se z izmišljotinami bojuje proti lažem Britanec Simon Wilkinson ustvarja zgodbe, ki jih prek več medijev in množice spletnih objav gledalcu prepričljivo predstavi kot resnične. Samo za to, da bi mu na koncu pokazal, da je bil manipuliran.

Kitajski Geely je postal največji posamični lastnik nemškega Daimlerja

Čas branja: 1 min
01.03.2018  21:00
Kitajski Geely je postal največji posamični lastnik nemškega Daimlerja
7,5 milijarde evrov je za 9,7-odstotni delež v nemškem Daimlerju odštel kitajski avtomobilski koncern Geely, ki je od ameriškega Forda leta 2010 kupil švedski Volvo.

Kitajski avtomobilski koncern Geely, lastnik švedskega proizvajalca Volvo Cars, je postal tudi največji posamični lastnik nemškega avtomobilskega velikana Daimler. Za 9,7-odstotni delež v koncernu iz Stuttgarta je Geely oziroma njegov ustanovitelj in prvi mož, milijarder Li Shufu, odštel 7,5 milijarde evrov.

Z 9,7-odstotnim lastniškim deležem je Geely prehitel kuvajtski državni sklad, ki je lastnik 6,8 odstotka Daimlerja, in Renault Nissan, ki ima v nemškem izdelovalcu avtomobilov znamke Mercedes Benz 3,1-odstotni delež. Med tremi nemškimi avtomobilskimi velikani le Daimler ni v družinski lasti. Večinski lastnik Volkswagna je družinski klan Porsche-Piech, BMW pa je v 47-odstotni lasti najbogatejše Nemke Susanne Klatten in njenega brata Stefana Quandta.

Po besedah milijarderja Li Shufuja, ustanovitelja in prvega človeka Geelyja, ima Evropa zelo pomembno vlogo za razvoj avtomobilskih znamk v Geelyjevem portfelju. Z vstopom v lastništvo Daimlerja pa bodo laže kos izzivom, ki jih s svojim razvojem avtonomnih in električnih vozil pred klasične avtomobilske proizvajalce postavljajo tehnološki velikani, kot so Google, Apple in Tesla.

Kitajski avtomobilski proizvajalec, ki je leta 2010 od ameriškega velikana Ford prevzel švedskega proizvajalca Volvo Cars, je konec minulega leta postal še največji delničar koncerna Volvo Group. Kupil je namreč 8,2-odstotni delež in pridobil skupno 15,6-odstotni del glasovalnih pravic. Li Shufu na Forbesovi lestvici najbogatejših Kitajcev zaseda deseto mesto, na seznamu najbogatejših zemljanov pa 209. Njegovo premoženje je ocenjeno na skoraj 17 milijard ameriških dolarjev oziroma 13,7 milijarde evrov.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
MANAGER
Manager
Manager Začel je z avtom iz peska, danes je kitajski Tesla

Lastnik kitajskega avtomobilskega podjetja Geely in eden od najbogatejših Kitajcev je kupil skoraj desetodstotni delež Daimlerja. Po...

AVTO
Posel
Posel Kako šef Daimlerja delničarje miri pred strahovi kitajskega prevzema

"Ob možnosti sovražnega prevzema imamo seveda pripravljen scenarij, a tega ne komuniciramo, saj bi s tem izgubil polovico učinka," pravi...

FINANCE
Članki
Članki Facebook - za »brezplačni« dostop plačate s podatki 1

Česa ne bi smeli preslišati s senatnega zaslišanja šefa Facebooka Marka Zuckeberga

FINANCE
Članki
Članki Kdo je novi šef Deutsche Bank in kaj načrtuje

Ta teden je vodenje Deutsche Bank prevzel Christian Sewing in dal vedeti, da bo banka še naprej stopala po poti prestrukturiranja