Žalsko računalniško podjetje Mikropis je v južnokorejskem Seulu v treh hipermarketih trgovske družbe E-Mart namestilo samopostrežne blagajne. Lani je žalsko podjetje vstopilo tudi na kitajski trg, kjer so prve samopostrežne blagajne namestili v supermarketih v Šanghaju.
Največje južnokorejsko trgovsko podjetje E-Mart ima 160 trgovin in letno ustvari več kot 12 milijard dolarjev oziroma deset milijard evrov prometa, o svojem novem kupcu navajajo v žalski družbi. Samopostrežne blagajne so prilagodili potrebam južnokorejskega trgovskega velikana in omogočili, da kupci lahko prek njih izvajajo nakupe, uporabljajo kupone, kartice zvestobe, izvajajo brezgotovinska plačila, ter jih lokalizirali v korejski, angleški in kitajski jezik.
Kot je ob vstopu na korejski trg povedal Janez Uplaznik, direktor Mikropisa, so rešitve za trgovce ena izmed najpomembnejših dejavnosti družbe. Zadnja leta vstopajo tudi na globalni trg – po Kitajski v minulem letu so tako od letos navzoči še v Južni Koreji. Vrata k eni izmed največjih trgovskih družb na svetu jim je odprlo dolgoletno zaupanje tako velikih partnerjev, kot je IBM – Toshiba, je poudaril Uplaznik in napovedal, da bodo navzočnost na azijskih trgih razvijali tudi v prihodnje.
V Mikropisu Holdingu, ki je lani praznoval 30 let delovanja, so bili prvi, ki so pri slovenskih trgovcih pred dobrim desetletjem vpeljali samopostrežne blagajne (tik-tak leta 2007 v Mercatorju). S tem je Slovenija postala deveta država v Evropi in trinajsta na svetu, ki je v trgovine uvedla to obliko nakupovanja, navajajo v podjetju.