Nevarna politična trenja po svetu – in katera bi nas morala najbolj skrbeti Nevarna politična trenja po svetu – in katera bi nas morala najbolj skrbeti Zahodni Balkan, vzpon skrajnih gibanj v Evropi, Ukrajina, trgovinska vojna med ZDA in Kitajsko, Sirija, Iran, Severna Koreja … Pogledali smo nekatera največja politična trenja po svetu, ki se še intenzivirajo, s strokovnjakom za varnostna vprašanja Iztokom Prezljem pa poskušali oceniti njihov razvoj in katera nas najbolj ogrožajo.
Kako je Nike z oglasom sprovociral Trumpa in povečal vrednost podjetja Kako je Nike z oglasom sprovociral Trumpa in povečal vrednost podjetja Kampanja ameriške korporacije za športno obutev Nike ob 30-letnici slogana »Just do it« z uporniškim zvezdnikom ameriškega nogometa Colinom Kaepernickom v glavni vlogi v zadnjih tednih dviguje vse več prahu, pa tudi prodajo in vrednost delnice.
Start-up, ki naj bi postal kitajski Tesla, ali zakaj letijo milijarde na kitajski trg električnih avtov Start-up, ki naj bi postal kitajski Tesla, ali zakaj letijo milijarde na kitajski trg električnih avtov Nio je eden od številnih kitajskih start-upov, ki se spuščajo na rastoči trg električnih avtomobilov in dobivajo vlagateljske milijarde. Prejšnji teden je v New Yorku izpeljal prvo javno ponudbo delnic, analitiki pa opozarjajo, da so njegovi proizvodni cilji morda preveč ambiciozni.

Mikropis s samopostrežnimi blagajnami po Kitajski še v Južno Korejo

Čas branja: 1 min
08.03.2018  21:00
Mikropis s samopostrežnimi blagajnami po Kitajski še v Južno Korejo
V največjem južnokorejskem trgovskem podjetju E-Mart, ki ima 160 trgovin in letno ustvari deset milijard evrov prometa, so po novem nameščene tudi samopostrežne blagajne žalskega Mikropisa.

Žalsko računalniško podjetje Mikropis je v južnokorejskem Seulu v treh hipermarketih trgovske družbe E-Mart namestilo samopostrežne blagajne. Lani je žalsko podjetje vstopilo tudi na kitajski trg, kjer so prve samopostrežne blagajne namestili v supermarketih v Šanghaju.

Največje južnokorejsko trgovsko podjetje E-Mart ima 160 trgovin in letno ustvari več kot 12 milijard dolarjev oziroma deset milijard evrov prometa, o svojem novem kupcu navajajo v žalski družbi. Samopostrežne blagajne so prilagodili potrebam južnokorejskega trgovskega velikana in omogočili, da kupci lahko prek njih izvajajo nakupe, uporabljajo kupone, kartice zvestobe, izvajajo brezgotovinska plačila, ter jih lokalizirali v korejski, angleški in kitajski jezik.

Kot je ob vstopu na korejski trg povedal Janez Uplaznik, direktor Mikropisa, so rešitve za trgovce ena izmed najpomembnejših dejavnosti družbe. Zadnja leta vstopajo tudi na globalni trg – po Kitajski v minulem letu so tako od letos navzoči še v Južni Koreji. Vrata k eni izmed največjih trgovskih družb na svetu jim je odprlo dolgoletno zaupanje tako velikih partnerjev, kot je IBMToshiba, je poudaril Uplaznik in napovedal, da bodo navzočnost na azijskih trgih razvijali tudi v prihodnje.

V Mikropisu Holdingu, ki je lani praznoval 30 let delovanja, so bili prvi, ki so pri slovenskih trgovcih pred dobrim desetletjem vpeljali samopostrežne blagajne (tik-tak leta 2007 v Mercatorju). S tem je Slovenija postala deveta država v Evropi in trinajsta na svetu, ki je v trgovine uvedla to obliko nakupovanja, navajajo v podjetju.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Vse, kar morate vedeti o slovensko-hrvaškem sporu glede stare LB 2

(Ozadje) Pojasnjujemo, za kaj gre pri sporu o prenesenih starih deviznih vlog hrvaških varčevalcev LB, in katera tri vprašanja v zvezi s...

FINANCE
Članki
Članki Spletna prodaja: meja 22 evrov za pošiljke iz Kitajske bo padla, pravila v EU pa se poenostavila

Reforma evropskega sistema DDV prinaša več novosti: prihodnje leto bodo za mikro in zagonska podjetja, ki po spletu storitve prodajajo v...

FINANCE
Članki
Članki Se evropsko stališče do brexita mehča? 5

Po poročanju Business Insiderja (BI) evropski parlament pripravlja resolucijo, s katero naj bi EU pozval k več prožnosti; v pisarni...